Gå til innhold

Prøver å finne en fin, lang sommerkjole til st hans fest!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Miss Marple* skrev (4 minutter siden):

Min også, men jeg må ha xl og den er utsolgt 😭

jeg Sy.es dere virkelig sånne kjoler er pene? Den ser ut som en sekk med rysjer og fargen er kanskje moderne, men den er jo ikke kledelig med mindre du har nesten svart hudtone.

Anonymkode: 0eb4e...5d0

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

jeg Sy.es dere virkelig sånne kjoler er pene? Den ser ut som en sekk med rysjer og fargen er kanskje moderne, men den er jo ikke kledelig med mindre du har nesten svart hudtone.

Men du trenger ikke gå i den. Jeg ser derimot smashing ut.

Endret av sug lut

Syns kjolene som er lagt ut lenker på her er lite pene og ihvertfall til festbruk. Knall grønne kjoler er heller ikke det fineste til kvelds bruk som jeg regner med at en St.Hans- fest er. Velg noe llitt mindre sekkete og mer festpreget. Skjønner heller ikke hvorfor kjoler må være så lange?  

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Selvsagt synes vi det når vi sier at vi ønsker oss kjolen. Ønsker du deg kjoler du ikke synes er fine? 

mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

De har den i hvit xl😊

Jeg så det, men meg i helhvitt blir litt mye 😅

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kler selvsagt fargen, ellers hadde jeg ikke vurdert den. Og ja, jeg syns kjolen er pen, det skrev jeg jo. 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Syns kjolene som er lagt ut lenker på her er lite pene og ihvertfall til festbruk. Knall grønne kjoler er heller ikke det fineste til kvelds bruk som jeg regner med at en St.Hans- fest er. Velg noe llitt mindre sekkete og mer festpreget. Skjønner heller ikke hvorfor kjoler må være så lange?  

Hi etterspurte lange kjoler. Kom med forslag selv i stede for å kritisere andres?

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Hi spør om tips når det kommer til lang kjole. Kom heller med egne kjoletips. 

Annonse

*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Jeg kler selvsagt fargen, ellers hadde jeg ikke vurdert den. Og ja, jeg syns kjolen er pen, det skrev jeg jo. 

Hi etterspurte lange kjoler. Kom med forslag selv i stede for å kritisere andres?

Hehe! Ok. Her likte jeg både hvit og grønn og hvite kjoler er helt smashing på sommerbrun hud😊

*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev jo det. Velg annen farge og mer festpreget. Gjerne litt blonder og kanskje blomstermotiv siden det er sommerfest Ja, jeg så at hun spurte etter lange, men det var bare et spørsmål. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

https://www.pepper.no/products/rakel-kjole-print-kort-flere-farger

Vet du skrev lang, men denne kjolen her er så fin! Har den i flere farger. Kan dresses opp og ned. 

Anonymkode: 7e474...3f9

Så flott den var 😊

Anonymkode: c631e...6ec

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

https://www.pepper.no/products/rakel-kjole-print-kort-flere-farger

Vet du skrev lang, men denne kjolen her er så fin! Har den i flere farger. Kan dresses opp og ned. 

Anonymkode: 7e474...3f9

Den var veldig fin 🤩

Anonymkode: 42470...e3b

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

https://www.indiska.com/en/fashion/apparel/dresses/wedding-dresses/floral-wrap-dress-111519825pink

https://www.indiska.com/en/fashion/apparel/dresses/wedding-dresses/broderie-anglaise-dress-111526822green

Den øverste har jeg i blå og grønn, kjøpt i fjor. Og den grønne kjøpte jeg og i fjor, men har nå lyst på den rosa. Liker de alle veldig godt.

Anonymkode: 5b521...2ec

Den grønne er flott😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...