Gå til innhold

Synes dere det er gøy med utkledning på fest? Som voksen.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Men hvordan vet man hvor «grensen» mellom morsomt og ikke morsomt går da? Som du sier vil du ikke (ut)kles(?) under tvang, men hadde det kjempemorsomt når din svigermor presset(?) dere til å bruke løsneser. Min erfaring med utkledningsparty er at alle syns det er morsomt etterhvert (når de kommer over den første kleinheten). Men jeg klarer jo selvsagt ikke fange opp alt heller… Jeg syns som sagt det er veldig gøy med utkledning, og syns det er synd at noen skal bli skremt fra å delta hvis jeg som arrangør ønsker å ha den type selskap. 

Anonymkode: 9768f...4f2

Men da sier du det i forkant. Og lar dem kle seg ut selv, og presser ingen underveis. Svigermor presset heller ingen, det lå bare neser rundt på bordet.

Fortsetter under...

For min del kommer det helt an på hvem som hadde tredd på seg den parykken. På noen hadde det være pinlig, andre hadde lett få meg til å le! Noen bjudar på med historier og utkledning, enkelte drar den rett i land, andre driter seg loddrett ut. Men, sånne vitsefortellere hvor bare kona har ledd i åresvis, det er nesten ingenting jeg synes er verre. 

Men eksempelvis der mannen tar på en lang lys parykk og parodierer kona eller svigermor etc kan være sinnsykt morsomt!!!

Endret av Twintipp

Nei. Huff. Det er bare fælt. Hadde aldri gått dit på fest igjen. Uten å være selvhøytidelig. Men vi må få lov å være oss selv i egne klær, med egen hud og eget hår. 

Anonymkode: 96fc7...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...