Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det er jo du som tar helt av.

Anonymkode: 61639...ea0

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Det er du som tar av. Jesus

Det er jo spesielt at dere syns det er greit å alltid prioritere mobil og meldinger foran barna. Men man ser ‘dere’ jo, på alle arrangement og samlinger er dere av de foreldrene som ‘bare MÅ svare på denne’, mens barna prøver å få oppmerksomheten deres. Dere føler dere truffet av min kommentar, og siden angrep er det beste forslag tar dere det ut på meg. Klassisk. 

Anonymkode: 4cb35...f59

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo spesielt at dere syns det er greit å alltid prioritere mobil og meldinger foran barna. Men man ser ‘dere’ jo, på alle arrangement og samlinger er dere av de foreldrene som ‘bare MÅ svare på denne’, mens barna prøver å få oppmerksomheten deres. Dere føler dere truffet av min kommentar, og siden angrep er det beste forslag tar dere det ut på meg. Klassisk. 

Gratulerer med dagens dustekommentar 🤣

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

😄

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Var på vei ut i bila for å kjøre på jobb. 

Anonymkode: b7813...4c9

Men da kunne du jo faktisk svart det. 
«jeg blir gjerne med på tur! Er på vei ut i bilen nå, men vi kan snakkes om tidspunkt senere»

Anonymkode: 61bdd...d51

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men da kunne du jo faktisk svart det. 
«jeg blir gjerne med på tur! Er på vei ut i bilen nå, men vi kan snakkes om tidspunkt senere»

Anonymkode: 61bdd...d51

Sender dere slike omstendige meldinger til nære venner? 

Jeg hadde max skrevet ok, snakkes

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Sender dere slike omstendige meldinger til nære venner? 

Jeg hadde max skrevet ok, snakkes

Gud bedre, nei! Så needy venner hadde jeg ikke orka å forholde meg til. Om noen jeg tekster med plutselig slutter å svare, så regner jeg med at de har blitt opptatt med noe, det være seg jobb, unge som skriker, noen som kom på døra eller hva som helst annet. 

Anonymkode: 9cc66...4fa

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Det sier vel mest om hva slags mor du er…

Haha, jeg er en god mor. Selv om ikke du evner å gjøre andre ting mens du har barn, trenger du vel ikke rakke ned på andre. Det er så patetisk å lese slike innlegg😄

Anonymkode: 21c86...c77

ReneRene skrev (22 timer siden):

Ja fy fan. Mødre som svarer på meldinger med en gang er de dårligste mødrene av alle. Her burde bv kommet på banen, for hvis det ikke ligger grov omsorgssvikt bak dette, så vet ikke jeg! 

For en gang skyld skriver du noe vettug. Håpløst å måtte gå rett til angrep selv om man ikke evner det selv😄

Annonse

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Det er jo spesielt at dere syns det er greit å alltid prioritere mobil og meldinger foran barna

Se her. Her bare antar hun ting, hun klarer ikke være såpass reflektert at noen håndterer barn og mobil bedre enn andre. Tragikomisk. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Haha, jeg er en god mor. Selv om ikke du evner å gjøre andre ting mens du har barn, trenger du vel ikke rakke ned på andre. Det er så patetisk å lese slike innlegg😄

Jeg har til gode at noen innser at de ikke er en god mor. Du sier at du aldri (!) har litt barna gå foran å svare på meldinger. Sorry, men da er du langt fra den beste mor du kan være. 

Å komme med et patetisk forsøk på å bortforklare det med at du kan gjøre flere ting på en gang - ærlig talt, da! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Se her. Her bare antar hun ting, hun klarer ikke være såpass reflektert at noen håndterer barn og mobil bedre enn andre. Tragikomisk. 

Du er sikkert kjempeflink til å håndtere barn og mobil samtidig. Én i hver hånd, ikke sant? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

komme med et patetisk forsøk på å bortforklare det med at du kan gjøre flere ting på en gang - ærlig talt, da

Ok, jeg gir meg, du kan bare sitte der å ha feil😄 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du er sikkert kjempeflink til å håndtere barn og mobil samtidig. Én i hver hånd, ikke sant? 

Ikke gjør deg dummere enn det du allerede er. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ok, jeg gir meg, du kan bare sitte der å ha feil😄 

Feil? Du skriver jo rett ut at du aldri lar barna komme i veien for at du skal skrive på mobilen. At du selv nå ser hvor ille det er, blir flau og prøver å bortforklare det forandrer ikke fakta. 

Hvis man "alltid" har tid til å svare på en melding, selv med barn og familieforpliktelser, så bør man gå litt i seg selv. Selvsagt må små uviktige avtaler om hva man skal finne på i helga vente på svar noen ganger. Det er veldig rart å ha prioriteringene så dårlig i orden at man ikke ser den. 

HI, jeg hadde også blitt svett av venninna di. 

Anonymkode: 8da2b...e71

Du skreiv at du var på vei til jobb, så jeg mener at hun er uhøflig når hun purrer. Det er god tid før det er søndag og at det er spå ettermiddagen er jo allerede avklart, så tidspunkt trengs ikke avklares med en gang, slik hun forventer. Folk som ikke skjønner at man er på jobb er irriterende. Hvordan jeg ville reagert? Hadde mest sannsynlig bare droppet turen med denne venninnen. Jeg hadde nok svart: Beklager, dette ble litt feil, har det travelt og turen på søndag må utgå. Ha en fin helg. 

Anonymkode: fb5f5...704

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du skreiv at du var på vei til jobb, så jeg mener at hun er uhøflig når hun purrer. Det er god tid før det er søndag og at det er spå ettermiddagen er jo allerede avklart, så tidspunkt trengs ikke avklares med en gang, slik hun forventer. Folk som ikke skjønner at man er på jobb er irriterende. Hvordan jeg ville reagert? Hadde mest sannsynlig bare droppet turen med denne venninnen. Jeg hadde nok svart: Beklager, dette ble litt feil, har det travelt og turen på søndag må utgå. Ha en fin helg. 

Du hadde droppet turen faktisk, snakk om å være hårsår.

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Du hadde droppet turen faktisk, snakk om å være hårsår.

Jeg er slettes ikke hårsår, men ønsker å benytte tiden min på de menneskene som IKKE irriterer meg og dette hadde irritert meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...