Gå til innhold

Skjønner ikke hvordan jeg skal tørre å gå på stranden i år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem bryr seg egentlig? Jeg gir da totalt faen i andres kropper på stranden. Jeg er ikke der for å glo. 

Jeg er fornøyd med at jeg har en frisk kropp, ja. Er du? 

Anonymkode: b894b...586

For 2 år siden veide jeg 73 kilo og var strålende fornøyd. Nå er jeg 95 kilo og ikke spesielt imponert, men på stranda skal jeg!! Jeg kikker ikke på andre så regner ikke med de ser på meg heller. Og om så er, kikk i vei! 

Anonymkode: 3b384...fd1

Nei, jeg er ikke fornøyd, holder meg langt unna stranden. Jeg pleide å elske å ligge på stranda, men pga sykdom, overvekt og elendig selvbilde så gjør jeg det aldri lenger.

Anonymkode: f47cd...7a4

Hvilken rolle spiller det?

For 4 år siden hadde jeg et hjerneslag, jeg kunne havnet i rullestol, eller dødd!

Jeg har noen varige mén, men jeg kan gå til stranden på mine egne ben. Det betyr allverdens mer enn hengerompe, appelsinhud og åreknuter altså

Jeg gir blanke faen i slike kosmetiske ting, de betyr ingenting.

Anonymkode: b336d...340

Let it go. Helt seriøst. Dra på stranda, bad, kos deg, ha på sommertøy DU vil ha på deg. Livet er altfor kort til å ha det unødvendig kjipt med seg selv fordi kanskje noen synes noe. 

Jeg har en god del kg for mye, strekkmerker og arr, men jeg har like mye rett til å bade på stranda som alle de andre. 

Annonse

Ja, noen vil helt sikkert tenke negativt om det. Og så? Skal du gå på stranden og undre deg over hva andre tenker? Forhåpentligvis vil ingen si noe frekt til det, men en vet aldri, det er faktisk de som syns det er helt greit å sjikanere andre også, men da har du jo en glimrende anledning til å svare for deg. 

Vet du hva, at uansett hvordan vi se ut, hvordan vi er og hvordan vi fremstår, så vil alltid noen ha noe å kritisere. Uansett. Og ja, det er kanskje ekstra vanskelig å være overvektig nå siden idealet åpenbart er å være slank, men du må bare rett og slett ikke la deg kue av andre. Det er ikke noe særlig kult å la være å dra på stranden fordi andres meninger har avgjort at du ikke skal 🙄

Objektivt sett er jeg vel under normalt pen og litt kvapsete. Men jeg er heldigvis fornøyd med meg selv likevel. Jeg har mange andre kvaliteter som verdsettes. Og jeg selv verdsetterennesker i alle former.

Det er veldig dårlig vær her, som er litt dumt for da får jeg ikke gått i fjellet. Jeg hater strandliv, har aldri klart å ligge å nyte solen. 

Poenget er at vi et alle forskjellig.

Anonymkode: 6c778...b09

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er så tykk og blek. Her er det nå veldig fint vær så et egentlig strandliv nå. 

Er dere fornøyd? Har dere bra vær? 

Anonymkode: b117b...e48

Hva betyr det? Et egentlig strandliv nå?

Anonymkode: 6acd5...850

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er så tykk og blek. Her er det nå veldig fint vær så et egentlig strandliv nå. 

Er dere fornøyd? Har dere bra vær? 

Jeg har ingen strandkropp. Men hadde vi hatt varme og fint vær, skulle jeg gjerne gått på stranden likevel. 

Anonymkode: c6870...424

Etter at jeg har vært veldig syk i mange år, orker jeg ikke bry meg om hvordan jeg ser ut foran andre lenger. 

Det jeg beundrer hos andre, er folk som går med hodet hevet og smiler. Vet om mange store damer som gir f, bare nyter livet. Sånn en har jeg blitt også. Orker ikke bekymre meg for den store magen. 2 stk har sagt gratuler og pekt på magen min.. Ikke gøy, men jeg har et mageproblem.

På stranda.. eller hvor som helst, alle bryr seg bare om seg sjæl. Var på stranda i stad, tenkte ikke over eller så på noen. Var opptatt med meg sjæl og barna. Som alle andre. 

Kos deg! Nyt livet! 

Anonymkode: 7899d...9b6

Dra på stranda og kos deg. Livet er alt for kort til at du skal bruke energi på å tenke på hva andre kanskje tenker om deg. De som er på stranda er opptatte med å nyte sommeren, piknikmaten og livet - Ikke deg og din kropp.
Gi litt mer faen og nyt sommeren 😎

Har du kropp? Har du bikini? Hvis ja på begge har du jammen en bikinikropp du også. 

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har ingen strandkropp. Men hadde vi hatt varme og fint vær, skulle jeg gjerne gått på stranden likevel. 

Anonymkode: c6870...424

ALLE har strandkropp! For noe tull. Alle kan bade. 😊

Anonymkode: 7899d...9b6

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hva betyr det? Et egentlig strandliv nå?

Anonymkode: 6acd5...850

Skrive feil skulle stå: Er egentlig strandliv nå. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og du er moden nok til å ha ansvar for barn, HI?

Anonymkode: fa8fb...276

Den tiden jeg har vært her så har det stadig vært tråder om slanking. I de trådene har flere deltatt. Jeg har også kritisert det fokuset på vekt her inne, nettopp fordi de fleste her har barn.

Så det er i såfall mange du må stille det spørsmålet til her inne.

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Og du er moden nok til å ha ansvar for barn, HI?

Anonymkode: fa8fb...276

Hva mener du her? Siden jeg ikke er tilfreds med egen kropp og gruer meg til å gå i bikini på stranden er jeg ikke moden nok? 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du her? Siden jeg ikke er tilfreds med egen kropp og gruer meg til å gå i bikini på stranden er jeg ikke moden nok? 

Hun skrev det veldig slemt. Men hun har et lite poeng. Hvis barna dine blir tykke - synes du de bør skamme seg over å gå på stranden? Kan du forvente av dem at de skal kunne være tilfredse med seg selv når du er så full av selv-hat? 

Anonymkode: 690ec...180

Skulle ønske jeg var så tynn og pen som første gang jeg tenkte jeg var for feit og stygg til å vise meg i bikini.

Nå driter jeg i kroppen, tar på meg bikinien og lar det stå til. Jeg bryr meg ikke om andres kropp på stranda, hvem skulle ta notis av min?

Anonymkode: 95fb4...bcd

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hun skrev det veldig slemt. Men hun har et lite poeng. Hvis barna dine blir tykke - synes du de bør skamme seg over å gå på stranden? Kan du forvente av dem at de skal kunne være tilfredse med seg selv når du er så full av selv-hat? 

Jeg ser hva du mener. Nei, de bør ikke det. Og når jeg har vært på stranden er det jo mennesker i alle størrelse. 

Får vel gå å kjøpe meg en større badebukse og forsøke meg på det. 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg ser hva du mener. Nei, de bør ikke det. Og når jeg har vært på stranden er det jo mennesker i alle størrelse. 

Får vel gå å kjøpe meg en større badebukse og forsøke meg på det. 

😍💙💪🏼 Nå ble det riktig! Ingen bryr seg heller, alle bryr seg uansett bare om hvordan de ser ut selv. Hvilket selvsagt er idiotisk. Som om en pen kropp skal gi noen større rettighet til uteområder, sol og hygge! Jeg lover deg - du er bra. Og sikkert ikke halvparten så uattraktiv som du tror. Og vær snillere mot deg selv, så følger gløden etter🌼🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...