Gå til innhold

Sommerfest på ny jobb. Antrekk?

Anbefalte innlegg

Jeg starter i ny jobb i august. Nå har jeg fått en invitasjon til sommerfest med den nye arbeidsplassen for å treffe fremtidige kolleger og blir litt kjent. Vi skal spise på en litt fancy restaurant og så tilbake på kontoret for drinker, leker og dansing resten av kvelden. Spurte om antrekk og fikk beskjed om at det ikke var så nøye. Hva ville du tatt på deg? 

Anonymkode: 3d624...fe0

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440748-sommerfest-p%C3%A5-ny-jobb-antrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal dere på fancy restaurant så er det jo litt nøye hva du har på deg da. Pen kjole, pene sko. Hvite bukser er alltid pent, men du må også ha pen topp da. Det er lettere å svare hva du ikke bør ha på : shorts, jeans, collegegenser, joggebukse, slitt T-sjjorte, boots eller gallaantrekk.

Og så lurer jeg på hvorfor dere skal være på kontoret off work?? Ser fishy ut 🙃

Endret av ReneRene

Annonse

Da går jeg for sommerkjole. Spørsmålet er da: Lang, blomstrete, litt hippie, med kapper, eller blir det for uformelt for fin restaurant? Har en ensfarget i lin som er litt mer business. Det er disse to jeg har pluss bunad og strandkjole. Bør jeg ut og shoppe?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da går jeg for sommerkjole. Spørsmålet er da: Lang, blomstrete, litt hippie, med kapper, eller blir det for uformelt for fin restaurant? Har en ensfarget i lin som er litt mer business. Det er disse to jeg har pluss bunad og strandkjole. Bør jeg ut og shoppe?

Lang blomstrete, eller handle en ny hvis du har behov, lyst og anledning😊

Anonymkode: 6337d...da0

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...