Gå til innhold

Flere som ikke skal reise bort i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Vi har en valp samt at et av barna skal inn på MR for å utelukke hjernesvulst like før ferien (er ekstremt liten sjanse for at han har det, mest en rutine undersøkelse)

På grunn av valpen, og i tilfelle vi må mye ut og inn av sykehuset kommer vi til ikke å reise bort i sommerferien.

Bor på Østlandet og planlegger en dagstur til Bjørneparken, en kort til til sommerland i Bø, har årskort på Tusenfryd, besøke besteforeldre, besøke gamlebyen i Fredrikstad inkludert modelltog museet, naturhistorisk museum i Oslo, norsk folkemuseum, sove i hengekøye i skogen her vi bor, telt i hagen og så videre.

Dere som skal være hjemme, hvilke planer har dere?

Anonymkode: cc8bd...d87

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Vi har en valp samt at et av barna skal inn på MR for å utelukke hjernesvulst like før ferien (er ekstremt liten sjanse for at han har det, mest en rutine undersøkelse)

På grunn av valpen, og i tilfelle vi må mye ut og inn av sykehuset kommer vi til ikke å reise bort i sommerferien.

Bor på Østlandet og planlegger en dagstur til Bjørneparken, en kort til til sommerland i Bø, har årskort på Tusenfryd, besøke besteforeldre, besøke gamlebyen i Fredrikstad inkludert modelltog museet, naturhistorisk museum i Oslo, norsk folkemuseum, sove i hengekøye i skogen her vi bor, telt i hagen og så videre.

Det høres da ut som dere både skal reise og oppleve mye! Høres ut som en fin sommer😊

Lykke til med valp og med barnets MR. Håper alt går fint❤️

Anonymkode: 81b2b...619

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det høres da ut som dere både skal reise og oppleve mye! Høres ut som en fin sommer😊

Lykke til med valp og med barnets MR. Håper alt går fint❤️

Anonymkode: 81b2b...619

Tusen takk.

Vi skal ikke reise bort i form av at vi skal sove i våre egne senger de fleste nettene.
Ha hjemme som base som en møte, og benytte oss av de mulighetene vi har i en relativ nærhet

HI

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Samme her, vi har årskort i kongeparken, skal gå på stranden, kanskje en overnatting på hotell eller hytte som koster ca 1000 kr for en natt. 

Anonymkode: 99cff...39e

Jeg bor noen hundre meter fra sjøen på sørlandet, så jeg skal ingen steder. Vi pleier ikke reise bort om sommeren, det er jo da vi har den fineste årstiden her vi bor :)

Det er Tall chip race i Arendal i år, det må vi bort og se på.

Jeg skal besøke søsteren min så ofte jeg kan, de bor et stykke unna men har vogna fast på Moysand som ikke er altfor langt unna oss så da blir det besøk.

Vi pleier å ta en tur i Dyreparken, men da helt mot slutten av sommeren. Gidder ikke stå i kø der i juli, tar heller en søndag i august.

Sønnen min snakket om at det hadde kommet en ny berg og dalebane på Tusenfryd og at han ville dit da, så kanskje det blir en helg i Oslo, men ingenting er bestemt.

Anonymkode: bac8e...24d

Synes det høres ut som en nydelig ferie jeg! Evnen til å nyte ferien uten å på død og liv måtte reise bort er en gave!

Vi skal være mest på hytta - en enkel liten sak på fjellet med brønnvann og solcellepanel. Gleder meg vilt!

Anonymkode: 947c2...7ef

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synes det høres ut som en nydelig ferie jeg! Evnen til å nyte ferien uten å på død og liv måtte reise bort er en gave!

Vi skal være mest på hytta - en enkel liten sak på fjellet med brønnvann og solcellepanel. Gleder meg vilt!

Anonymkode: 947c2...7ef

Det med en slik hytte høres fantastisk ut.
Har ei venninne som har en slik en som skal stå ubrukt i sommer, kanskje jeg skal spørre om vi kan låne den noen dager.

Tusen takk for inspirasjonen :)

HI

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk.

Vi skal ikke reise bort i form av at vi skal sove i våre egne senger de fleste nettene.
Ha hjemme som base som en møte, og benytte oss av de mulighetene vi har i en relativ nærhet

HI

Dere får et nytt familiemedlem, kan vel ikke få finere ferie enn det 😊

Anonymkode: fd08b...7a0

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dere får et nytt familiemedlem, kan vel ikke få finere ferie enn det 😊

Vi får ikke, vi har fått :)
Han er 6 måneder nå.
Pleier å kjøre til Danmark, men turen vil for øyeblikket bli litt for lang for han

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi får ikke, vi har fått :)
Han er 6 måneder nå.
Pleier å kjøre til Danmark, men turen vil for øyeblikket bli litt for lang for han

Sorry, jeg leste feil.

Vi skal være hjemme, i båten og på hytta. Bor i skjærgården på Sørlandet, 15 min fra Dyreparken. Har hytte på høyfjellet. 
Har allerede hatt en fantastisk to ukers ferie i april i år. Sommeren er så fin hjemme, utenlands kan vi dra ellers på året. 

Anonymkode: b6a01...3bf

Ferie for meg er late dager, eller rettere ikke nødvendigvis late men stressfrie. På hytta, en tur til venner, ikke vite om det er mandag eller søndag men vite at vi har tid. Jeg elsker sommer i Norge og ønsker meg ingen andre steder i ferien.

Skulle ønske vi kunne reist på ferie i år men da jeg har fått alvorlig grad av ME så kan vi ikke reise noen plass:( jeg er husbunden og sengeliggende. Ene barnet ønsker ikke å reise uten meg og hun eldste vil ikke reise alene. Veldig dumt og håper at de kan finne på noe kjekt i nærområdet. Er lei av å ligge dårlig hele tiden, spesielt nå når det er skikkelig sommervær her nå de siste ukene😥

Anonymkode: 2bf00...fb5

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Skulle ønske vi kunne reist på ferie i år men da jeg har fått alvorlig grad av ME så kan vi ikke reise noen plass:( jeg er husbunden og sengeliggende. Ene barnet ønsker ikke å reise uten meg og hun eldste vil ikke reise alene. Veldig dumt og håper at de kan finne på noe kjekt i nærområdet. Er lei av å ligge dårlig hele tiden, spesielt nå når det er skikkelig sommervær her nå de siste ukene😥

Anonymkode: 2bf00...fb5

Ønsker deg gode opplevelser og solskinn!

Vi skal også ha base hjemme, med dagsturer hit og dit. 

Har sesongkort på Tusenfryd (gjelder jo også i Bø), har planer om telttur i nærområdet, museumsturer (Fram, Kon - Tiki, Kittilsen, Blaafarveværket, Akershus festning, Munch) og late dager hjemme. 

Kanskje setter vi oss i bilen og kjører en blåtur med telt, hengekøyer, fiskestang og stormkjøkken i bagasjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...