Gå til innhold

Skal ta med de større barna på en langhelg i høstferien. London eller Skottland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg personlig ville valgt Skottland, men tenåringene mine vil til London 

Så om dine barn ligner mine vil de oppleve London. Mine har aldri vært der.

Paris er også verdt en tur, der har vi vært.

Anonymkode: a7e15...8e1

Annonse

Aberdeen eller Edinburgh ville jeg reist til. Aberdeen er litt som lille London, mye av de samme butikker, men roligere.

Ellers ville jeg anbefalt Amsterdam 

Anonymkode: ff2b0...8bb

Kommer helt an på hva dere skal fylle tiden med mens dere er der. 

Både Glasgow og Edinburgh er fine byer å besøke, men London har størst utvalg av aktiviteter og opplevelser.

Anonymkode: 9c471...0c5

Vi hadde fin tur til Edinburgh for en del år tilbake og en annen gang til London. Berlin kan jeg også anbefale.

Anbefaler deg å sjekke priser og sette opp budsjett før du bestemmer deg, har en tendens å koste mer enn man tror.

Anonymkode: 15ac7...dba

Jeg var i Skottland for 10-12 år siden. Hadde base i Glasgow. Den ene dagen tok vi toget til Edinburgh og brukte hele dagen der før vi tok toget tilbake. En annen dag tok vi busstur rundt omkring, der vi fikk være med båt på Lock Ness, besøkte Inverness. Fikk sett mye av skottland på denne turen. Brukte også tid i Glasgow.

London har jeg også vært, mange ganger. Flott by som jeg gjerne drar tilbake til. Prøver å finne noe nytt hver gang jeg er der. 

Hvor gamle er barna og hva er de interessert i?

Har de sett/lest Harry potter så kan en tur til Making of harry potter være en fin aktivitet. Var der en dag og syns det var stas selv som voksen.

Anonymkode: b8f6c...ee2

Har vært i London flere ganger med mine barn. De elsker London, uansett alder, og det er alltid gøye ting å finne på der.

London blir man aldri lei.

Anonymkode: 3a21a...14e

Annonse

Glasgow i Skottland! Det er mye artig å se og finne på der. Det er nært til Edinburgh og flere gamle slott. Billigere å bo enn i London.

Hva er interessen til de? Når min sønn var liten pleide vi å reise på riddertuneringer i Scotland som gjerne var i forbindelse med historisk marked. 

Anonymkode: e8a1d...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...