Gå til innhold

Åpne pakker bursdag.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine har åpnet de ved gavebordet/stedet etterhvert som gjestene har kommet. 

Jeg og mine unger er ikke så begeistet for å ha flasketuten eller åpen forran alle, for jeg vet noen kanskje kan være litt flaue over hva de gir (altså lite eller ikke noe) Så å åpne i kaoset når folk kommer ramlende inn døra syns jeg og heldigvis mine barn har vært fint. Da klarer ikke alle å ha kontroll på hvem som har gitt hva og hvem det evt ikke er åpnet ifra. 
Ene dattra mi hadde en klassevenn som ikke hadde råd til å gi gaver eller gi så mye, så når de takket nei til invitasjonen snakket jeg med foreldrene og inviterte de uten pakke eller at jeg ordnet noe for de. Jeg hadde ikke gjort det om jeg ikke hadde hadde fått høre det av de selv, men skrev alltid på invitasjonen at alle var velkommene med og uten gaver. 
Jeg var ett barn som kom med billige gaver i bursdag selv, så kjenner litt til akkurat dette. Nå tror jeg igrunn ingen viste de fikk veldig billige gaver, for det var ofte gaver jeg fikk spm om andre kunne få også. Mamma sydde babrbieklær når lommeboka var tom. 

Anonymkode: 321b3...13d

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg liker flasketuten, da får alle vært med. Kjipt å være sistemann og showet er over. 

Anonymkode: 9e09d...7ab

Kjipt å være sist og så har alle gått fordi flasketuten tar så siiiiiinsykt lang tid....

Og ikke minst så blir det ekstra tydlig hvem som har dårligere råd.

Anonymkode: a1848...bed

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Kjipt å være sist og så har alle gått fordi flasketuten tar så siiiiiinsykt lang tid....

Og ikke minst så blir det ekstra tydlig hvem som har dårligere råd.

Anonymkode: a1848...bed

Bare hvis foreldrene i klassen er white trash og har latt være å avtale en (lav) maksprisgrense.

Anonymkode: 4f4b9...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...