Gå til innhold

Skal man virkelig gi sånne folk oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MoJo8M/laila-bertheussen-debuterer-med-kunstutstilling-under-arendalsukaTrusseldømte

Laila Bertheussen, ekssamboer til Tor Mikkel Vara skal debutere med kunstutstilling under Arendalsuka, utstillingen er inspirert av hennes egne erfaringer med saken og soningen.

Jada, jeg vet at hun snart har sonet sin straff, men hvorfor skal hun belønnes med oppmerksomhet for galskapen. Jeg synes det er forkastelig.

Anonymkode: c59c9...2cb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MoJo8M/laila-bertheussen-debuterer-med-kunstutstilling-under-arendalsukaTrusseldømte

Laila Bertheussen, ekssamboer til Tor Mikkel Vara skal debutere med kunstutstilling under Arendalsuka, utstillingen er inspirert av hennes egne erfaringer med saken og soningen.

Jada, jeg vet at hun snart har sonet sin straff, men hvorfor skal hun belønnes med oppmerksomhet for galskapen. Jeg synes det er forkastelig.

Jeg spør deg? Bør man det? 

Anonymkode: 6f484...90a

ReneRene skrev (2 timer siden):

Du lager tråd om henne og spør om man virkelig skal gi henne oppmerksomhet?? 

🙃

Hi vil diskutere en sak som er i media. Glemte hun å sjekke med deg om det var greit?

Anonymkode: 4a790...d12

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hi vil diskutere en sak som er i media. Glemte hun å sjekke med deg om det var greit?

Skjønte du ikke ironien i at HI dermed gir "Rasisit" - Laila mer oppmerksomhet? 

the amazing spidermamma skrev (2 minutter siden):

Ja, for du tenker at hun er her inne, og at  alle mennesker får med seg tråder som blir skrevet her🙄 Tragisk at man ikke snakke om en sak uten at folk må kverulere på alt mulig.

Annonse

the amazing spidermamma skrev (25 minutter siden):

Joda, det skjønte jeg. Men man må kunne diskutere en sak som står i riksdekkende medier uansett om man syns personen bør forbigås i stillhet. Man diskuterer da Sofie Elise, Trump og Charter-Svein på samme grunnlag. 

Jeg er helt enig, Hi - media burde ikke gitt henne noe oppmerksomhet.

Jeg har ikke klikket meg inn på saken, men om "kunsten" hennes er slike handlenett som hun stadig tok med seg i retten, så viser det bare at hun ikke har endret seg noe eller forstått noe av den alvorlige dommen hun fikk, som også kostet henne samboerskapet og familien.

Media bør virkelig ikke gi slike oppmerksomhet!

Anonymkode: c081a...345

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg er helt enig, Hi - media burde ikke gitt henne noe oppmerksomhet.

Jeg har ikke klikket meg inn på saken, men om "kunsten" hennes er slike handlenett som hun stadig tok med seg i retten, så viser det bare at hun ikke har endret seg noe eller forstått noe av den alvorlige dommen hun fikk, som også kostet henne samboerskapet og familien.

Media bør virkelig ikke gi slike oppmerksomhet!

Jepp, sånne vesker blir en del av utstillingen.

Hi

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jepp, sånne vesker blir en del av utstillingen.

Hi

Da håper jeg inderlig at publikum vender henne ryggen.

Laila Bertheussen angrep Norges demokrati og latterliggjorde det norske rettssystemet og hun fortjener å bli tiet ihjel.

Om publikum går på denne utstillingen og kjøper hennes latterliggjøring av det norske demokratiet og det norske rettsvesenet, så fortjener de ikke å bo i et demokratisk land.

Norsk presse må begynne å tenke på sitt ansvar som den fjerde statsmakt, og det gjør de ikke hvis de gir slike som henne kjendisstatus og bagatelliserer det hun har gjort og tydeligvis fortsetter å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...