Gå til innhold

Rå kyllingfilet i rom/sommertemperatur ??

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg dro fra jobben kvart på fem. Gikk innom Rema og kjøpte to pakker kyllingfilet. Skulle ta toget litt over fire og være hjemme til fem på halv fem.

Så er det store problemer med toget og vi står bom stille :( vet jo ikke hvor lang tid det kan ta. 
hvor lang tid går det før kyllingen blir fordervet? 

tilleggsinfo: de to pakkene med kyllingfilet ligger inntil hverandre i sekken min. Holdbarhetsdato 13. juni

Anonymkode: f0458...38b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hei!

jeg dro fra jobben kvart på fem. Gikk innom Rema og kjøpte to pakker kyllingfilet. Skulle ta toget litt over fire og være hjemme til fem på halv fem.

Så er det store problemer med toget og vi står bom stille :( vet jo ikke hvor lang tid det kan ta. 
hvor lang tid går det før kyllingen blir fordervet? 

tilleggsinfo: de to pakkene med kyllingfilet ligger inntil hverandre i sekken min. Holdbarhetsdato 13. juni

Skulle stå at jeg dro fra jobben kvart på fire!😅

Ta det med ro. De holder fint til i morgen selv uten kjøling, men da har du ikke så mye å gå på etterpå. Bare lukt på dem når du åpner pakken og sørg for at de er gjennomstekt så er det ikke noe problem.

Anonymkode: 843d6...95e

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ta det med ro. De holder fint til i morgen selv uten kjøling, men da har du ikke så mye å gå på etterpå. Bare lukt på dem når du åpner pakken og sørg for at de er gjennomstekt så er det ikke noe problem.

Du hadde altså spist en pakke med kyllingfilet som hadde ligget på kjøkkenbenken din i over et halvt døgn, nå på sommeren?

Anonymkode: 4bbad...38b

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Du hadde altså spist en pakke med kyllingfilet som hadde ligget på kjøkkenbenken din i over et halvt døgn, nå på sommeren?

Anonymkode: 4bbad...38b

Hvis den luktet godt og ble gjennomstekt, ja selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...