Gå til innhold

Viggo Venn vant Britain s got Talent!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan jo bare være så enkelt at det betyr mer for deg enn andre. 
Virker som du er mere stolt av at du har nevnt hans navn tidligere, og føler du fikk «rett». 
Har sett opptredene, og det er langt i fra min humor.

Anonymkode: afa95...a62

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det kan jo bare være så enkelt at det betyr mer for deg enn andre. 
Virker som du er mere stolt av at du har nevnt hans navn tidligere, og føler du fikk «rett». 
Har sett opptredene, og det er langt i fra min humor.

Anonymkode: afa95...a62

Ja, jeg er glad for at jeg følger med og har antenner ute ja. Alltid 🤡

Det er mange som ikke skjønner humoren! Ikke bare er Viggo Venn en absurditet, men diskusjonene rundt er like absurde 😆

Dette syns jeg er mega underholdende 😂🤡😂

ReneRene skrev (6 timer siden):

Hvilken "nerve"? Du "vil tro" det treffer briter spesielt. Lol - han har utvilsomt gjort det siden han vant BGT 😄

Selvfølgelig har han talent. Det han driver med er genialt, og briter som er opphavet til de mest geniale humorister i verden skjønner dette. Det er absurd, uventet og en perfekt timing i alt han gjør 😄

https://www.dagbladet.no/kjendis/raser-mot-norsk-vinner/79456958 Tydeligvis delte meninger. Hvilket selvsagt er helt ok. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (38 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/raser-mot-norsk-vinner/79456958 Tydeligvis delte meninger. Hvilket selvsagt er helt ok. 

Folk i kommentarfeltet på Instagram mener feil person ble kåret til vinner. Det hadde skjedd uansett hvem som vant.

Anonymkode: 8a68e...768

mamma til adhd gutt<3 skrev (9 timer siden):

Gratulerer til vinneren , men må innrømme at jeg ikke synes selve nummeret eller humoren er spesielt morsomt. Han vinner fordi han har truffet en nerve. Det er ufarlig og kan nå det brede publikum og jeg vil tro det treffer briter perfekt. Talent? Nja..

Enig. Vinnernummeret synes jeg var absurd dårlig, fatter ikke at det kunne vinne i det hele tatt. Nummeret i semifinalen var litt morsomt i det minste. Han vinner helt klart på sjarmen.

Anonymkode: ce8e2...5b1

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Vinnernummeret synes jeg var absurd dårlig, fatter ikke at det kunne vinne i det hele tatt. Nummeret i semifinalen var litt morsomt i det minste. Han vinner helt klart på sjarmen.

Kanskje han har hypnotisert dommerne og flere? 😨🙃😲

🤡

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er min personlige mening. Ingen spekulasjon. Det blir ikke spekulasjon bare fordi du er uenig.

Jeg er veldig enig i at han har sjarme 🙂 han er egentlig veldig pen. Også 🤡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...