Gå til innhold

Om dere hadde kunne valgt ville du hatt samme liv om igjen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Den siste der - Jesus, hva skal den bety? Er du kristen, ønsker du å bli kristen? 

Anonymkode: de1ac...203

Det betyr at jeg understreker det jeg skriver- i dette tilfellet. Andre ganger kan jeg bruke det hvis jeg er oppgitt. Jeg er ikke kristen, og har ikke noe ønske om å bli det. 

Fortsetter under...

ReneRene skrev (25 minutter siden):

Det betyr at jeg understreker det jeg skriver- i dette tilfellet. Andre ganger kan jeg bruke det hvis jeg er oppgitt. Jeg er ikke kristen, og har ikke noe ønske om å bli det. 

ok

Anonymkode: de1ac...203

ReneRene skrev (25 minutter siden):

Du understreker med Jesus? Er det noe du har funnet på av deg selv? Kan jeg være med? Muhammad. 

Anonymkode: 39ac7...4a6

Jeg ville nok valgt ett annet yrke. Noen praktiske valg ville jeg styrt unna, blant annet valget om å flytte til en plass som skapte mye hodebry for oss, både økonomisk og praktisk. 

Mann og barn ville jeg valgt det samme om igjen. 

Anonymkode: ad542...0a7

ReneRene skrev (På 4.6.2023 den 19.35):

Altså. Hvis jeg fikk mulighet til å restarte livet, så hadde jeg ikke vært så dum at jeg gjorde alt det samme på nytt!!  Jeg er litt mer kreativ enn det da. 

Hadde jeg også hatt ørten samlivsbrudd så hadde nok jeg også ønsket å gjøre ting bedre. 

Siden jeg valgte riktig første gang så ville jeg levd akkurat likt en gang til. Jeg kan ikke få et bedre liv enn jeg har nå. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg også hatt ørten samlivsbrudd så hadde nok jeg også ønsket å gjøre ting bedre. 

Siden jeg valgte riktig første gang så ville jeg levd akkurat likt en gang til. Jeg kan ikke få et bedre liv enn jeg har nå. 

To samlivsbrudd er ikke ørten 🙂 jeg skrev heller ikke noe sted at jeg ville gjort noe bedre, og hadde jeg vært i et utilfredsstillende forhold eller fem i nytt liv, så hadde jeg brutt ut av dem igjen 😊

ReneRene skrev (1 minutt siden):

To samlivsbrudd er ikke ørten 🙂 jeg skrev heller ikke noe sted at jeg ville gjort noe bedre, og hadde jeg vært i et utilfredsstillende forhold eller fem i nytt liv, så hadde jeg brutt ut av dem igjen 😊

Ja, det hadde du nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...