Gå til innhold

Flaut om ferie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ekspatt skrev (6 minutter siden):

Det eneste som er flaut her, er at du oppretter en anonym tråd for å klage på at folk snakker om et høyaktuelt tema for svært mange norske familier i sommer.

Ingen MÅ i fornøyelsesparker. 

Anonymkode: 3a287...270

Syns klagingen et stupid uansett. Herregud, å kalle det hårreisende å måtte planlegge litt mer istedenfor å være impulsive?  Å klage for at de tre planlagte gangene på restaurant blir bare en gang? 

Folk må slutte med den sytinga på grunn av luksusproblemer! 

Endret av ReneRene

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Javel. Så koster inngangen til Leogoland 500,- mer enn du tenkte. Hvis det er det som velter hele lasset burde du kanskje ikke dra  på ferie i utgangspunktet. 

Anonymkode: b4e96...483

Nettopp!!!

Jeg er faktisk enig med deg. Har vært ganske mange saker nå og folk som kommer hjem fra ferie og akker seg over at det var så dyrt. 

Er det for dyrt får du bli hjemme. Ellers får du reise. Men ikke klag på at det er såååååååå dyrt å reise på ferie. Det er ganske mange som ikke har hatt råd til ferie uten lav kronekurs og dyrtid, for dem må dette føles som en hån. 

Lektor Doppler med tillegg skrev (2 minutter siden):

Jeg er faktisk enig med deg. Har vært ganske mange saker nå og folk som kommer hjem fra ferie og akker seg over at det var så dyrt. 

Er det for dyrt får du bli hjemme. Ellers får du reise. Men ikke klag på at det er såååååååå dyrt å reise på ferie. Det er ganske mange som ikke har hatt råd til ferie uten lav kronekurs og dyrtid, for dem må dette føles som en hån. 

Nettopp det jeg tenker. Så enkelt er det faktisk. Det er ingen menneskerett å reise på ferie og det blir bare dumt når man klager over at slike parker blir for dyrt. De er dyre ellers også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...