Gå til innhold

Dere som kan litt om instagram

Anbefalte innlegg

Hvis en konto plutselig forsvinner, betyr det da at vedkommende har slettet kontoen? Eller blokkert meg? Jeg pleide å titte på en konto, men jeg fulgte den ikke (åpen profil) og plutselig er den borte. Det som er litt rart er at alle vedkommende sine kommentarer og likes på andres bilder er også borte. 

Anonymkode: 33352...81c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440696-dere-som-kan-litt-om-instagram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd dette før. Dette var en konto jeg pleide å titte innom i 2-3 år og nå er den plutselig ikke å finne. Det jeg synes er mest rart er at alle spor etter den er borte, f.eks. likes og kommentarer den personen hadde på min venninnes bilder er borte. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg finner ikke kontoen til kjærsten til venninna mi. Han har ikke blokkert meg og ikke sletta den. Tror det er en bug i systemet 

Anonymkode: 14208...05a

Men når du ikke finner kontoen, er det sånn da at du ikke kan se hans kommentarer og likes på hennes bilder? Se på bilder fra litt tilbake i tid som du vet og husker ay han har likt eller kommentert. Er de kommentarene også borte? 

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men når du ikke finner kontoen, er det sånn da at du ikke kan se hans kommentarer og likes på hennes bilder? Se på bilder fra litt tilbake i tid som du vet og husker ay han har likt eller kommentert. Er de kommentarene også borte? 

Ja jeg ser ingenting. Ingen likes, ingen kommentarer, nada. Hun ser de selv, men ikke jeg. Eller mannen. Eller stalkerkontoen min 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Ja jeg ser ingenting. Ingen likes, ingen kommentarer, nada. Hun ser de selv, men ikke jeg. Eller mannen. Eller stalkerkontoen min 

Hm....da må han ha blokkert deg og dine kontoer samt mannen din da? Hvis han hadde deaktivert kontoen sin så ville ikke hun heller sett noe?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hm....da må han ha blokkert deg og dine kontoer samt mannen din da? Hvis han hadde deaktivert kontoen sin så ville ikke hun heller sett noe?

Neinei, han har ikke blokkert eller deaktivert noe. Det er en bug på Instagram. 
jeg er ikke venn med han der, han vet ikke om mine 2 andre kontoer og han vet hvertfall ingenting om hvem mannen min er (han bor i ett annet land)

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Neinei, han har ikke blokkert eller deaktivert noe. Det er en bug på Instagram. 
jeg er ikke venn med han der, han vet ikke om mine 2 andre kontoer og han vet hvertfall ingenting om hvem mannen min er (han bor i ett annet land)

Når man blokkerer noen så kan man blokkere alle deres nåværende og fremtidige kontoer, så ikke vær så sikker på at du ikke har blitt blokkert.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Når man blokkerer noen så kan man blokkere alle deres nåværende og fremtidige kontoer, så ikke vær så sikker på at du ikke har blitt blokkert.

Ja okey. Men jeg har sjekka med mannens og datteren min sin. Den er ikke der 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er det rett og slett er en bug i systemet til instagram, som vi alle her sier.

Anonymkode: 57333...d70

Hva slags bug tenker du at det er som gjør at enkelte ikke kan se profilen hans mens andre kan se den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...