Gå til innhold

Tanker en lørdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

En annen skrev og hadde aldri brukt tid på en som meg. 

Anonymkode: 25b65...c2d

Gjør det deg nor godt å opprette alle de her trådene, føler du deg bedre av det? Det tviler jeg sterkt på det, det er rene selvplaging du driver med.

Anonymkode: ad9e6...6cb

Vi får begynne å teppebombe trådene til HI med positivitet. Det er tross alt noe som heter at smil er smittsomt 🥰 Så jeg begynner 😊

I dag skinner solen her og temperaturen er over 20 grader. Har fått gjort litt i hagen, vært å gått tur med hestene sammen med datteren min og er stormende forelsket.

Livet er så godt som du lager det til selv… Husk bare at det er aldri så galt at det ikke kunne ha vært verre ❤️

Anonymkode: 60235...a29

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Vi får begynne å teppebombe trådene til HI med positivitet. Det er tross alt noe som heter at smil er smittsomt 🥰 Så jeg begynner 😊

I dag skinner solen her og temperaturen er over 20 grader. Har fått gjort litt i hagen, vært å gått tur med hestene sammen med datteren min og er stormende forelsket.

Livet er så godt som du lager det til selv… Husk bare at det er aldri så galt at det ikke kunne ha vært verre ❤️

Tusen takk ❤️ Fine ord!!

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Gjør det deg nor godt å opprette alle de her trådene, føler du deg bedre av det? Det tviler jeg sterkt på det, det er rene selvplaging du driver med.

Anonymkode: ad9e6...6cb

Gjør vel ikke det, men tenker på det hele tiden. 

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Takk til Spotify selv om det erten betalt venn! 

Musikke er medisin for sjelen, så finn noen glade, rytmiske toner og dans til det 🥰 Gjør underverk for psyken ❤️

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Musikke er medisin for sjelen, så finn noen glade, rytmiske toner og dans til det 🥰 Gjør underverk for psyken ❤️

Musikk er gullverdt ❤️

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Virker som du er tilfreds med livet! 

Langt ifra.

Men jeg tar meg selv i nakken og gjør noe med det.

Nydelig vær her idag.

Så jeg pakket sekken og tok bussen ut til sjøen.

Kunne selvsagt sittet i sofaen og synes synd på meg selv mens venninnene hadde fullt opp med familie aktiviteter.

Istedenfor dro jeg på tur med god niste og litt musikk på øret.

Hatt en nydelig dag i eget selskap.

Anonymkode: a3ed9...4ca

Jeg hadde ingen planer i dag, men har fylt dagen med hagestell, besøkt foreldrene mine (de hadde ikke invitert) og tatt en kopp kaffe på verandaen, lest bok i sola, slått av en prat med naboen mens vi begge vannet blomster (det var jeg som ropte hei og gikk bort til hennes gjerde). Så ringte jeg ei venninne og hørte hvordan hun hadde hatt det i bryllup i går og lagde middag.

Tilfredshet kommer ikke rekende på ei fjøl. Man må lage seg noen fine øyeblikk mellom skittentøyvask, vekkerklokka som piper og sidelengs regn, enten det er å synge til favorittsangen i dusjen, drikke kaffe i sola, nyte muligheten til å ta en ettermiddagslur eller plukke seg en blomsterbukett. Det krever øvelse å holde mer fokus på de gode tingene enn de dårlige. Du er kjempegod på å fokusere på og holde på de dårlige opplevelsene, så du vet at det å holde på og kverne på en opplevelse er noe du kan. Øv deg på å holde på og kverne på noen gode øyeblikk. Det er faktisk like lett. 

Anonymkode: a6982...0d4

Annonse

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Langt ifra.

Men jeg tar meg selv i nakken og gjør noe med det.

Nydelig vær her idag.

Så jeg pakket sekken og tok bussen ut til sjøen.

Kunne selvsagt sittet i sofaen og synes synd på meg selv mens venninnene hadde fullt opp med familie aktiviteter.

Istedenfor dro jeg på tur med god niste og litt musikk på øret.

Hatt en nydelig dag i eget selskap.

Anonymkode: a3ed9...4ca

Så godt du reiste og hadde en fin dag i flott vær 🌞 Godt valg! 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er meg, men om det skulle være med noen andre er det ikke bare opp til meg. 

Det er kun opp til deg å lage deg en god dag så lenge det ikke finnes folk som aktivt går inn for å plage deg. 

Anonymkode: 3103b...5fc

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde ingen planer i dag, men har fylt dagen med hagestell, besøkt foreldrene mine (de hadde ikke invitert) og tatt en kopp kaffe på verandaen, lest bok i sola, slått av en prat med naboen mens vi begge vannet blomster (det var jeg som ropte hei og gikk bort til hennes gjerde). Så ringte jeg ei venninne og hørte hvordan hun hadde hatt det i bryllup i går og lagde middag.

Tilfredshet kommer ikke rekende på ei fjøl. Man må lage seg noen fine øyeblikk mellom skittentøyvask, vekkerklokka som piper og sidelengs regn, enten det er å synge til favorittsangen i dusjen, drikke kaffe i sola, nyte muligheten til å ta en ettermiddagslur eller plukke seg en blomsterbukett. Det krever øvelse å holde mer fokus på de gode tingene enn de dårlige. Du er kjempegod på å fokusere på og holde på de dårlige opplevelsene, så du vet at det å holde på og kverne på en opplevelse er noe du kan. Øv deg på å holde på og kverne på noen gode øyeblikk. Det er faktisk like lett. 

Anonymkode: a6982...0d4

Så godt du fikk en fin dag tross ingen planer fra start. Og på ditt initavti. 

Jeg er fantastisk flink på å tenke og terpe på alt jeg ikke har og kunne ønsket enn det motsatte. De blir usynlig og ser det ikke. Og ekstra nå når ting er som de er nå om dagen. Må prøve igjen. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er kun opp til deg å lage deg en god dag så lenge det ikke finnes folk som aktivt går inn for å plage deg. 

Det er det ikke uten meg selv gjerne. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

At det var? Da er det ikke uten meg selv gjerne… Hva betyr det?

Svarte på spm, Det er ingen som aktivt går inn for å plage meg uten meg selv gjerne. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Regner med du oppfører deg om du vil og forventer de rundt deg skal oppføre seg?

Anonymkode: 4a393...85d

Det prøver jeg på. Men tankene mine får du aldri er en bok som heter. Ikke for å være stygg med noen, men tenker mye negative tanker. Ikke om dem, men hva de tenker og mener om meg. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det prøver jeg på. Men tankene mine får du aldri er en bok som heter. Ikke for å være stygg med noen, men tenker mye negative tanker. Ikke om dem, men hva de tenker og mener om meg. 

Men du forventer at alle skal ringe, invitere osv. Da gjør vel du det med dine venner?

Anonymkode: 4a393...85d

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Når du tenker at andre tenker negativt eller mener stygge ting om dem, tenker du nettopp negative tanker om dem. Det er stygt. 

Anonymkode: 31e7e...2de

HI: 

Nå har du holdt på med denne selvplaginga i årevis. Hvorfor bruke energi på noe så destruktivt? 

Gi f**n i disse vennene dine, da vel! Gå ut og skaff deg noen nye! Livet ligger og venter på å bli fylt. Du bestemmer selv om du vil fylle det med positivitet eller negativitet. Ditt valg! Jeg vet hva jeg ønsker å velge. Jeg gidder ikke å bruke de kreftene jeg har på å gjøre livet dårligst mulig, jeg velger å se de positive vinklingene. 

Nå skal jeg gå ut og vanne blomster. 

Anonymkode: 3ac92...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...