Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Mine tanker og opplevelser er at mennesker ikke er opptatt av andre enn seg selv. Og når man trenger noen så er det egentlig ingen der. Verken til prat eller annet. Erfaringer den siste tiden er at man er egentlig ikke betydningsfull. Ikke innbill deg at du betyr noe eller tro du er noe. Andre nyter sol, sommer. Ligger her alene. Og kan se ut på livet. Livet passerer. Snart er sommeren over og den beste årstiden. Kommer aldri til å bli annerledes. Har dere en fin lørdag? Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Vet du, disse innleggene dine er en form for selvskading. Du må oppsøke hjelp for dine vanskelige tanker og psyke, det er ikke normalt å ha det sånn. Livet går i bølgedaler, det er innenfor normalen å ha gode dager, og dårlig dager. Det er sånn livet skal være og de fleste mestrer det greit. Men noen ganger tar det negative overhånd, man dyrker selvmedlidenhet og misunnelse. Når dette går for langt blir livet ødelagt, og det er der du er nå. Du trenger hjelp til å dra deg selv opp av hengemyra så du kan nyte livet litt igjen. Så oppsøk hjelp, og slutt med disse innleggene som bare er ødeleggende for deg. Anonymkode: 96ca4...c1a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Alle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg! Anonymkode: 3103b...5fc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Du burde begynne å skrive lister med tre ting hver dag som gir deg glede istedenfor å skrive innlegg hver dag som drar deg ned i søla. Anonymkode: 5167f...6e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Sommeren er langt fra over. Har bare gått nesten 3 dager. Sommeren er juni, juli og august. Jeg sitter mest alene. Er langtidssykemeldt og bor alene. De få vennene jeg har er fullt opptatt med jobb og familie. Men jeg går meg en tur, tar meg en sykkeltur, tar bussen til nabobyen og titter i butikkene der. Har som regel ikke råd til å kjøpe noe, men det gjør ingenting. Forandring fryder. Du må slutte å se så svart på alt. Og hvorfor kan ikke du sende en melding og høre om noen f.eks vil gå en tur? Er ikke ofte jeg treffer noen, men jeg kan da ikke bare sitte å vente på at de skal ta kontakt. Anonymkode: a3ed9...4ca
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Mine tanker og opplevelser er at mennesker ikke er opptatt av andre enn seg selv. Og når man trenger noen så er det egentlig ingen der. Verken til prat eller annet. Erfaringer den siste tiden er at man er egentlig ikke betydningsfull. Ikke innbill deg at du betyr noe eller tro du er noe. Andre nyter sol, sommer. Ligger her alene. Og kan se ut på livet. Livet passerer. Snart er sommeren over og den beste årstiden. Kommer aldri til å bli annerledes. Har dere en fin lørdag? Anonymkode: 25b65...c2d Er du opptatt an andre enn deg selv da? Det virker ikke sånn. Anonymkode: ad9e6...6cb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Snart er sommeren over? 😂😂. Sommeren har vart 3 dager. Du er vel på sykehus enda men når du kommer deg ut bør du endre deg og ta tak. Det livet du higer så veldig etter kommer ikke av seg selv. Skjerp deg. Anonymkode: 4a393...85d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Hva er det som gjør deg så spesiell at du tenker andre burde tenke mer på deg enn på seg selv? Du også tenker jo bare på deg selv, og hva andre burde gjøre for deg. Anonymkode: 9c0c3...83a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva er det som gjør deg så spesiell at du tenker andre burde tenke mer på deg enn på seg selv? Du også tenker jo bare på deg selv, og hva andre burde gjøre for deg. Anonymkode: 9c0c3...83a Ingenting. Det er det jeg ser. Jeg har ikke betydning for mennesker som jeg trodde jeg har/hadde i livet mitt. En veldig hard lekse, men håper jeg har lært en gang for alle nå. Og slutter å tenke og bry meg om dem. Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ingenting. Det er det jeg ser. Jeg har ikke betydning for mennesker som jeg trodde jeg har/hadde i livet mitt. En veldig hard lekse, men håper jeg har lært en gang for alle nå. Og slutter å tenke og bry meg om dem. Anonymkode: 25b65...c2d Skjer ikke. Maks en uke så er du på an igjen med samme type innlegg. Anonymkode: 4a393...85d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sommeren er langt fra over. Har bare gått nesten 3 dager. Sommeren er juni, juli og august. Jeg sitter mest alene. Er langtidssykemeldt og bor alene. De få vennene jeg har er fullt opptatt med jobb og familie. Men jeg går meg en tur, tar meg en sykkeltur, tar bussen til nabobyen og titter i butikkene der. Har som regel ikke råd til å kjøpe noe, men det gjør ingenting. Forandring fryder. Du må slutte å se så svart på alt. Og hvorfor kan ikke du sende en melding og høre om noen f.eks vil gå en tur? Er ikke ofte jeg treffer noen, men jeg kan da ikke bare sitte å vente på at de skal ta kontakt. Anonymkode: a3ed9...4ca Virker som du er tilfreds med livet! Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Skjer ikke. Maks en uke så er du på an igjen med samme type innlegg. Anonymkode: 4a393...85d Jeg tror ikke at jeg klarer å slutte å tenke på det. Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #13 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ingenting. Det er det jeg ser. Jeg har ikke betydning for mennesker som jeg trodde jeg har/hadde i livet mitt. En veldig hard lekse, men håper jeg har lært en gang for alle nå. Og slutter å tenke og bry meg om dem. Anonymkode: 25b65...c2d Det virker ikke som om du bryr deg om andre enn deg selv stort sett. Anonymkode: ad9e6...6cb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Snart er sommeren over? 😂😂. Sommeren har vart 3 dager. Du er vel på sykehus enda men når du kommer deg ut bør du endre deg og ta tak. Det livet du higer så veldig etter kommer ikke av seg selv. Skjerp deg. Anonymkode: 4a393...85d Ja, er det fortsatt. Hjem om ikke så lenge nå. Tror ikke jeg klarer å endre det., Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, er det fortsatt. Hjem om ikke så lenge nå. Tror ikke jeg klarer å endre det., Anonymkode: 25b65...c2d Men ser du hva du skriver selv? Andre bryr seg bare om seg selv og sitt. Hva gjør du da? Bryr du deg om andre? Blir jo det samme begge veier. Anonymkode: 6612a...5ab
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #16 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det virker ikke som om du bryr deg om andre enn deg selv stort sett. Anonymkode: ad9e6...6cb Jeg har alltid vært flink å sende meld, ringe og høre om å finne på noe eller høre hvordan det går med dem. Etter jeg gikk på en smell for et par år siden har jeg sluttet med dette og ser da at det var jeg som holdt ting i gang. Dette har gjort at jeg har forandret ting. Og skjønner at istedenfor å ville ha meg der og kontakte meg blir det mindre kontakt. Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Men ser du hva du skriver selv? Andre bryr seg bare om seg selv og sitt. Hva gjør du da? Bryr du deg om andre? Blir jo det samme begge veier. Anonymkode: 6612a...5ab Jeg bryr meg om dem, men innsett at jeg betyr ikke like mye for dem. Da har jeg prøvd å snu det fordi det er vondt å trenge noen mer enn de trenger meg og man blir skuffet og ser realiteten. Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #18 Skrevet 3. juni 2023 Den dag i dag er det fortsatt jeg som kommer krypende til dem og spør, men veldig sjelden. Er det noen som forstår at dette er sårt? Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #19 Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Den dag i dag er det fortsatt jeg som kommer krypende til dem og spør, men veldig sjelden. Er det noen som forstår at dette er sårt? Anonymkode: 25b65...c2d Slik du fremstiller deg her inne, forstår jeg VELDIG godt at folk trekker seg unna! Ikke pokker om jeg hadde gidda å brukt tid på en så navlebeskuende, sutrete, selvmedlidende person som du! Du tilfører jo INGENTING til andre. Hvorfor skulle noen gidde å bry seg om deg? Du fremstår som en pest og en plage. Anonymkode: 84197...411
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Slik du fremstiller deg her inne, forstår jeg VELDIG godt at folk trekker seg unna! Ikke pokker om jeg hadde gidda å brukt tid på en så navlebeskuende, sutrete, selvmedlidende person som du! Du tilfører jo INGENTING til andre. Hvorfor skulle noen gidde å bry seg om deg? Du fremstår som en pest og en plage. Anonymkode: 84197...411 De gjør ikke det og du samtykker vel på at det er rett og greit! Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #21 Skrevet 4. juni 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Mine tanker og opplevelser er at mennesker ikke er opptatt av andre enn seg selv. Og når man trenger noen så er det egentlig ingen der. Verken til prat eller annet. Erfaringer den siste tiden er at man er egentlig ikke betydningsfull. Ikke innbill deg at du betyr noe eller tro du er noe. Andre nyter sol, sommer. Ligger her alene. Og kan se ut på livet. Livet passerer. Snart er sommeren over og den beste årstiden. Kommer aldri til å bli annerledes. Har dere en fin lørdag? Anonymkode: 25b65...c2d Du nyter virkelig å ha det jævligst mulig, du... Anonymkode: b3ec2...fd2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #22 Skrevet 4. juni 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Den dag i dag er det fortsatt jeg som kommer krypende til dem og spør, men veldig sjelden. Er det noen som forstår at dette er sårt? Anonymkode: 25b65...c2d Nei. Du er helt sjuk i hodet ditt. Hva med den gangen du ble påspandert konsertbilletter av vennene dine? Da var det galt det også! Du er en helt spesiell type selvopptatt. Anonymkode: 31e7e...2de
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #23 Skrevet 4. juni 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du nyter virkelig å ha det jævligst mulig, du... Anonymkode: b3ec2...fd2 Hvordan det? Det er sånn det oppleves. Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #24 Skrevet 4. juni 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Nei. Du er helt sjuk i hodet ditt. Hva med den gangen du ble påspandert konsertbilletter av vennene dine? Da var det galt det også! Du er en helt spesiell type selvopptatt. Anonymkode: 31e7e...2de Hvordan syk i hodet? Hva med den gangen? Det er sånn det oppleves. At ingen egentlig vil ha noe med meg å gjøre. Anonymkode: 25b65...c2d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #25 Skrevet 4. juni 2023 En annen skrev og hadde aldri brukt tid på en som meg. Anonymkode: 25b65...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå