Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Hei, noen som vet om det finnes en kalender på mobil, der en kan koble opp til påminnelsesalarm med lyd??🤔🙈 Anonymkode: c7608...e66
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Jeg har Samsung og kalenderen på mobilen har varsling. Kan tilpasse varslingen så jeg bestemmer selv om jeg vil ha varsling og når jeg vil ha den. Kan varsle dagen før, en time før eller hva som helst jeg legger inn. Kan du ikke det på kalenderen på mobilen? Anonymkode: d8433...000
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Hvilken telefon har du? På iPhone kan du bare bruke den kalenderen som ligger der.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 iPhone , men liker ikke kalenderen der, så bruker Google kalender. Men finner ikke ut om den kan kobles til alarm… Anonymkode: c7608...e66
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): iPhone , men liker ikke kalenderen der, så bruker Google kalender. Men finner ikke ut om den kan kobles til alarm… Anonymkode: c7608...e66 På iphone går du inn i Innstillinger. Velger varslinger og scroller deg til den appen du vil ha varsling på. Anonymkode: d73f3...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå