Gå til innhold

Når byttet dere mobil sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte meg ny i november (Google Pixel 7 pro). Den jeg bytta ut var da 4 år gammel. Bytter etter 3-4 år. Jobben betaler telefon min og den avskrives på tre år🙂Batteriet begynte å bli veldig dårlig etter 4 år, så da bytta jeg. 

Anonymkode: 4aa09...333

Annonse

Tror min fyller 6 år til sommern! 

Har vært på rep en eller to ganger pga skjermen. 

Har en samsung 30 pro eller no.

Haha!Måtte sjekke. 

Jeg har en HUAWEII 30 pro. 

Før det hadde jeg Samsung fra 2012-2017. Har telefoner i ca 5 år pluss. Til den ryker. 

Anonymkode: 17c1d...edd

Jeg kjøpte ny i fjor høst, så den nærmer seg ett år gammel. Jeg forventer at den holder seg brukbar ihvertfall i fire år. Etter at jeg kjøpte iPhone 6 da den kom ut har jeg skiftet hvert fjerde år. Da er stort sett batteriet blitt så dårlig at den må lades før dagen er over, og det blir for tungvint.

Annonse

Den er vel ca 4-5 år gammel, skjermen er delvis knust. Har egentlig en «nesten» ny jeg kan bytte til fra mannen som fikk ny telefon via jobb, men jeg er usikker på om den klarer å overføre autentisering riktig? Nå er det over ett år siden han startet i ny jobb, jeg har muligens tenkt på det litt lenge 😆

Anonymkode: 9d942...981

Byttet i vinter, da var den forrige drøye 3 år gammel, 3,5 tror jeg.

Den forrige virket, men batterier hadde fått verdens korteste levetid og måtte lades to ganger om dagen. Et av mine kriterier er at batteriet bør leve et døgn 

Anonymkode: 8c126...727

Det forundrer meg stort at et samfunn som er så hekta på miljø og klima, at de dikterer hva jeg skal spise, ikke løfter en finger for å motvirke overforbruk mht årlige mobilbytter. DET er helt innafor, tydeligvis! Det driver de selv med nemlig!

Anonymkode: d8509...85e

Byttet for 3 år siden. Litt lav batterikapasitet på den nå (65%), men skjermen er hel og fin, så den holder litt til. iPhone har en tendens til å etterhvert ikke klare å oppdatere. Når det skjer, så bytter jeg. 

Anonymkode: aaaea...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...