Gå til innhold

Antidepressiva bivirkning

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på en ting.. er det noen her inne som har opplevdt uro, skjelvinger og muskler som hopper som en birvikning av antidepressiva? Jeg fikk dette etter jeg økte dosen i februar og dette har ikke gidd seg. Jeg har også ME og dette har gjort at min utmattelse har blitt 10 ganger verre. Legen vet ikke om det er det ene eller det andre. Jeg trappet opp pga angst, og den er vekke

Anonymkode: 06fbf...deb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440665-antidepressiva-bivirkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde antidepressiva pga kroniske smerter en gang, det å heve serratoninnivået kan visst også virke på smerter.

Så jeg fikk laveste dose da, men opplevde også slike bivirkninger. Første natta trodde jeg nesten jeg skulle dø, vandret rundt i huset med voldsom hjertebank og uro/ubehag i kroppen.

I følge legen var det en ganske vanlig bivirkning så jeg fikk en annen type. De var bedre og gav ikke sånne bivirkninger hos meg.

Anonymkode: 178eb...83a

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Har du sjekket felleskatalogen.no under bivirkninger?

Anonymkode: 6e6b0...642

Det står som bivirkning på medisinen men så sier legen at det er rart at jeg skulle få det når jeg har stått på de mange år, men økte dosen og det har ikke blitt bedre selv etter flere mnd. Kjenner jeg klikker snart

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg prøvde antidepressiva pga kroniske smerter en gang, det å heve serratoninnivået kan visst også virke på smerter.

Så jeg fikk laveste dose da, men opplevde også slike bivirkninger. Første natta trodde jeg nesten jeg skulle dø, vandret rundt i huset med voldsom hjertebank og uro/ubehag i kroppen.

I følge legen var det en ganske vanlig bivirkning så jeg fikk en annen type. De var bedre og gav ikke sånne bivirkninger hos meg.

Ja det er skikkelig tøft å gå slikt. 4 mnd nå slik hver eneste dag og jeg klikker snart

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det står som bivirkning på medisinen men så sier legen at det er rart at jeg skulle få det når jeg har stått på de mange år, men økte dosen og det har ikke blitt bedre selv etter flere mnd. Kjenner jeg klikker snart

Tar legen med i beregningen at man ofte er mer sensitiv for bivirkninger når man har ME?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...