Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg har vært sammen med mannen min i over 20 år, og kjenner derfor min svigerinne veldig godt. Hun er det jeg vil si en ustabil personlighet, som er utrolig flink til å lyve og fremstille seg så mye bedre enn hun er. Hun fremstår som snill, vellykket og godt bemidlet, noe hun absolutt ikke er. En stund inn i alle forhold, blir partnere psykisk mishandlet, ved at de hele tiden får høre hvor stygge de er, dumme, feite, feil ved kroppen, at andre er mer attraktive enn de er osv. Om de ikke går selv, gjør hun det slutt ved å hoppe videre til neste partner. Da fremstilles hun som offer, og eksene som mishandlere, utro, alkoholikere, rusmisbrukere og andre helt ville ting. Hun er villig til å ofre alt og alle rundt seg, for egen lykke. De som gjennomskuer hennes løgner, legges for hat og svertes så godt det lar seg gjøre, for å skape tvil om personens troverdighet, i tilfelle de skulle fortelle andre om deres opplevelse med personen. Hun er konsekvent utro, har ikke hatt ett langvarig forhold der hun ikke samtidig har drevet med andre på si. Dette tror jeg har noe med hennes behov for å få bekreftet at hun er sexy og fortsatt kan få de hun vil. På de årene jeg har kjent henne, har hun hatt 17 partnere (flere av dem samtidig), flere av disse forlovet hun seg med i løpet av måneder. Hun blir hodestups forelsket, og alle har vært "ekte kjærlighet" noe som hun da mener rettferdiggjør at hun kan knuse den kjæresten hun forlater. Nå har hun igjen funnet sitt "livs kjærlighet" på en datingapp, og hun har truffet en veldig hyggelig mann med to døtre (enslig far), og han er helt fortryllet av henne og slik hun fremstår. Etter tre måneder er de allerede forlovet og han og barna flytter til henne fra en annen kant av landet. Det jeg nå lurer på:Skal jeg forsøke å advare han? Samvittigheten min sier at jeg må det, slik at han og barna ikke blir knust av hennes egoisme om et år eller to. Jeg forsøkte å advare den siste kjæresten hennes, men han trodde ikke på meg og syntes det var stygt gjort av meg å forsøke å sverte henne. Han sitter nå igjen med gjeld oppetter ørene, ett ødelagt rykte og knust hjerte. Alle advarslene jeg kom med, ble sanne. Samtidig tenker jeg at det ikke er min sak, mannen er voksen og han velger selv sitt liv. Likevel er det to jenter som blir revet opp ved roten for det faren tror er sann kjærlighet. Skal jeg forsøke å advare? Eller skal jeg la han bli knust, slik som de andre? Anonymkode: 0ac08...80e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Advarsel kort og enkelt. Han vil ikke tro deg. Men når det skjer vil han huske det. Anonymkode: 31977...76e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Advarsel kort og enkelt. Han vil ikke tro deg. Men når det skjer vil han huske det. Anonymkode: 31977...76e Helt enig. Anonymkode: 17a3f...d4a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 Kanskje det er mer effektivt om du også kan gi han kontaktinfo til noen av eksene hennes også? Anonymkode: 26f57...5c5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Del Skrevet 2. juni 2023 Problemet mitt er at svigerinnen min la meg for hat fordi jeg hadde "forsøkt å ødelegge mellom henne og hennes livs kjærlighet" sist. Hun startet en voldsom svertekampanje i den lille byen vi bor i, hun var ufin og sur i alle familie-sammenkomster. Det samme var den daværende kjæresten, fordi jeg ble stemplet som "gal og sjalu", som ikke unnet henne kjærligheten. Familien til mannen min mente at jeg ikke skulle ha brydd meg, fordi det ikke er mitt liv. Likevel sitter hele familien og akker seg over hvordan hun behandler kjærestene sine. De ser at hun knuser den ene mannen etter den andre, uten å blande seg borti. Da det likevel ikke fikk noe resultat når jeg advarte sist, utenom et veldig ubehag for meg selv, kvier jeg meg veldig for å advare en gang til, selv om samvittigheten min skriker etter å la mannen vite litt mer hva slags kaos han roter seg bort i. Anonymkode: 0ac08...80e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 2. juni 2023 #6 Del Skrevet 2. juni 2023 Han er voksen og han må faktisk gjøre sine erfaringer selv. Du har ditt liv, og må leve ditt liv uten å være så opptatt av hennes og ta ansvar for hva hun gjør. Hvis dere hadde vært venner, så hadde det gått an å invitert dem, og så kommet inn på ting på en mer strategisk måte sånn at han kunne tenkt over. Hva oppnår du ved å advare ham? Han vil ikke høre på deg. Hun vil bli enda mer sint, og alt det vil resultere i er enda mer drama. Det hører med i et voksent menneske sitt liv å leve det livet med erfaringer en gjør seg selv. Når han etter kun få måneder tar med seg to barn og flytter så langt, så hva sier det om han da? Han virker ikke særlig ansvarsfull og istand til å planlegge eller tenke særlig langsiktig selv. Så dette blir forhåpentligvis en lærepenge for ham. Hvis de da ikke får det til å fungere. Bli fornøyd med ditt liv, og ikke engasjer deg så mye i andres såfremt de ikke ber om det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Del Skrevet 2. juni 2023 En mann som etter 3 mnd forlover seg og tar med seg to jenter og flytter tvers over landet kommer aldri til å høre på deg, aldri. Dette er en mann som setter sin egen egoisme først uansett, og evt tvilere blir høvlet ned som sjalu og allverdens annet negativt. Som jeg ser det har du ingenting å vinne på å advare. Det eneste du kan gjøre er å bli kjent med han og barna hans, bli en "filletante" til disse jentene og være et rolig, stødig og trygt sted de kan komme på besøk. Anonymkode: 1664f...b5a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Del Skrevet 2. juni 2023 ReneRene skrev (47 minutter siden): Han er voksen og han må faktisk gjøre sine erfaringer selv. Du har ditt liv, og må leve ditt liv uten å være så opptatt av hennes og ta ansvar for hva hun gjør. Hvis dere hadde vært venner, så hadde det gått an å invitert dem, og så kommet inn på ting på en mer strategisk måte sånn at han kunne tenkt over. Hva oppnår du ved å advare ham? Han vil ikke høre på deg. Hun vil bli enda mer sint, og alt det vil resultere i er enda mer drama. Det hører med i et voksent menneske sitt liv å leve det livet med erfaringer en gjør seg selv. Når han etter kun få måneder tar med seg to barn og flytter så langt, så hva sier det om han da? Han virker ikke særlig ansvarsfull og istand til å planlegge eller tenke særlig langsiktig selv. Så dette blir forhåpentligvis en lærepenge for ham. Hvis de da ikke får det til å fungere. Bli fornøyd med ditt liv, og ikke engasjer deg så mye i andres såfremt de ikke ber om det. Og hvor står det at jeg ikke er fornøyd med mitt eget liv?Jeg er strålende fornøyd med hvordan jeg har det. Det jeg sliter med, er at jeg ser hvordan hun ødelegger mennesker rundt seg, noe jeg synes er forferdelig. Det er å bry seg om andre, kanskje flere skulle ha gjort det? Enn å være egoistisk og kun tenke på seg selv? Men uansett lander jeg på at han uansett ikke kommer til å tro meg (før det er for sent), så jeg kommer til å la dette spille ut. Anonymkode: 0ac08...80e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Del Skrevet 2. juni 2023 Hvorfor sier ikke broren /din mann noe? Anonymkode: 0cdd2...e43 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 2. juni 2023 #10 Del Skrevet 2. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og hvor står det at jeg ikke er fornøyd med mitt eget liv?Jeg er strålende fornøyd med hvordan jeg har det. Det jeg sliter med, er at jeg ser hvordan hun ødelegger mennesker rundt seg, noe jeg synes er forferdelig. Det er å bry seg om andre, kanskje flere skulle ha gjort det? Enn å være egoistisk og kun tenke på seg selv? Men uansett lander jeg på at han uansett ikke kommer til å tro meg (før det er for sent), så jeg kommer til å la dette spille ut. Anonymkode: 0ac08...80e Det er vel fra perspektivet man ser det. Jeg syns jo det er mye mer egoistisk å prøve og styre andres liv da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Del Skrevet 2. juni 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Det er vel fra perspektivet man ser det. Jeg syns jo det er mye mer egoistisk å prøve og styre andres liv da.. Ja pass på å ikke gjøre noe for andre. Anonymkode: 31977...76e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 2. juni 2023 #12 Del Skrevet 2. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja pass på å ikke gjøre noe for andre. Anonymkode: 31977...76e Det er fint å gjøre ting for andre, men da bør de både akseptere det og ønske det. Jeg tviler på at noen i dette tilfellet gjør det. Men det kom jo ts fram til også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2023 #13 Del Skrevet 2. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor sier ikke broren /din mann noe? Anonymkode: 0cdd2...e43 Det lurer jeg på og. Hvis resten av familien bare klager og uffer seg uten å si noe, hvorfor tenker du at det er ditt ansvar, hi? Hvorfor vil ikke mannen din «gjøre noe for andre»? Anonymkode: d9bca...972 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149964889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #14 Del Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): En mann som etter 3 mnd forlover seg og tar med seg to jenter og flytter tvers over landet kommer aldri til å høre på deg, aldri. Dette er en mann som setter sin egen egoisme først uansett, og evt tvilere blir høvlet ned som sjalu og allverdens annet negativt. Som jeg ser det har du ingenting å vinne på å advare. Det eneste du kan gjøre er å bli kjent med han og barna hans, bli en "filletante" til disse jentene og være et rolig, stødig og trygt sted de kan komme på besøk. Anonymkode: 1664f...b5a Akkurat det jeg tenkte og. Hvis han tenker så kort (selv med aleneansvar for to barn) kommer han aldri i verden til å klare å ta innover seg det du sier før det er for sent. Anonymkode: fda5d...9a3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg blir sittende med en bestemt følelse av at denne saken har flere sider og mange lag. Anonymkode: 5e3e7...9a4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #16 Del Skrevet 3. juni 2023 Er mannen din broren hennes? I såfall er det større sjanse for at det blir tatt seriøst om det kommer fra han enn fra deg. Hvis han ikke vil snakke for stygt om sin søster kan han jo bare si at det er lurt å se det an en stund før han flytter, siden hun (søsteren) har det med å bli revet med tidlig i forhold og så varer det ikke. Anonymkode: 1d8c0...3f2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Del Skrevet 3. juni 2023 Hele min svigerfamilie er veldig konfliktskye, spesielt rundt min svigerinne, fordi de har erfart at hun kan bli skikkelig hevngjerrig om noen rokker ved fasaden hennes. Min mann (hennes bror ja) er rett og slett litt småredd henne, fordi man vet aldri hva som kommer i retur om hun føler seg sviktet på ett eller annet vis, spesielt fra familiemedlemmer. Og nei, denne historien er faktisk slik den er, jeg har tenkt mange ganger at hun har psykopatiske trekk. For hun sjekker av på stort sett alle punktene der. Hun er løgnaktig, manipulerende og misbruker andre mennesker. Jeg tror ikke hun er slem i seg selv, men at det rett og slett er hennes personlighet. Men her er alle punktene hun treffer på. overfladisk sjarm, glatthet selvsentrerthet, storhetsideer om egen verdi kjedsomhet, stadig behov for nye impulser uttalt løgnaktighet, bedrageri bløffmakeri, manipulering manglende skyldfølelse og anger manglende følelsesdybde ufølsomhet, mangel på empati snylting, utnyttelse av andre oppfarenhet, dårlig kontroll over sinne promiskuøs seksuell atferd urealistiske planer for fremtiden impulsivitet hyppige ekteskap/samboerforhold ansvarsløshet Anonymkode: 0ac08...80e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #18 Del Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hele min svigerfamilie er veldig konfliktskye, spesielt rundt min svigerinne, fordi de har erfart at hun kan bli skikkelig hevngjerrig om noen rokker ved fasaden hennes. Min mann (hennes bror ja) er rett og slett litt småredd henne, fordi man vet aldri hva som kommer i retur om hun føler seg sviktet på ett eller annet vis, spesielt fra familiemedlemmer. Og nei, denne historien er faktisk slik den er, jeg har tenkt mange ganger at hun har psykopatiske trekk. For hun sjekker av på stort sett alle punktene der. Hun er løgnaktig, manipulerende og misbruker andre mennesker. Jeg tror ikke hun er slem i seg selv, men at det rett og slett er hennes personlighet. Men her er alle punktene hun treffer på. overfladisk sjarm, glatthet selvsentrerthet, storhetsideer om egen verdi kjedsomhet, stadig behov for nye impulser uttalt løgnaktighet, bedrageri bløffmakeri, manipulering manglende skyldfølelse og anger manglende følelsesdybde ufølsomhet, mangel på empati snylting, utnyttelse av andre oppfarenhet, dårlig kontroll over sinne promiskuøs seksuell atferd urealistiske planer for fremtiden impulsivitet hyppige ekteskap/samboerforhold ansvarsløshet Anonymkode: 0ac08...80e Ok. Men hvorfor anser du det som din oppgave å gå i konflikt med henne ved å «advare» hennes nye partner? Du har fordelen ved å være inngiftet, og svigerinnen din er strengt tatt ikke sitt problem. Anonymkode: d9bca...972 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #19 Del Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ok. Men hvorfor anser du det som din oppgave å gå i konflikt med henne ved å «advare» hennes nye partner? Du har fordelen ved å være inngiftet, og svigerinnen din er strengt tatt ikke sitt problem. Anonymkode: d9bca...972 Fordi jeg ser at det ene mennesket etter det andre blir totalt ødelagt når hun er ferdig med dem. Det er jo ikke et engangstilfelle, det er 17 menn på 20 år som sitter tilbake blakk, med ødelagt rykte og knust hjerte. Det er vondt å stå på sidelinjen og se på. Anonymkode: 0ac08...80e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 3. juni 2023 #20 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Hele min svigerfamilie er veldig konfliktskye, spesielt rundt min svigerinne, fordi de har erfart at hun kan bli skikkelig hevngjerrig om noen rokker ved fasaden hennes. Min mann (hennes bror ja) er rett og slett litt småredd henne, fordi man vet aldri hva som kommer i retur om hun føler seg sviktet på ett eller annet vis, spesielt fra familiemedlemmer. Og nei, denne historien er faktisk slik den er, jeg har tenkt mange ganger at hun har psykopatiske trekk. For hun sjekker av på stort sett alle punktene der. Hun er løgnaktig, manipulerende og misbruker andre mennesker. Jeg tror ikke hun er slem i seg selv, men at det rett og slett er hennes personlighet. Men her er alle punktene hun treffer på. overfladisk sjarm, glatthet selvsentrerthet, storhetsideer om egen verdi kjedsomhet, stadig behov for nye impulser uttalt løgnaktighet, bedrageri bløffmakeri, manipulering manglende skyldfølelse o og inng anger manglende følelsesdybde ufølsomhet, mangel på empati snylting, utnyttelse av andre oppfarenhet, dårlig kontroll over sinne promiskuøs seksuell atferd urealistiske planer for fremtiden impulsivitet hyppige ekteskap/samboerforhold ansvarsløshet Anonymkode: 0ac08...80e Hvis hun er narsissist, og det kan fint være sannheten, så må du forstå at du ikke får stoppet henne ved å hverken advare andre eller fortelle noen hvordan hun er. Hun har makt over mennesker, og du nevner rykter hun setter ut om både ekser og deg. Saken er at det kan være snev av sannhet i det hun setter ut rykter om- av den grunn at narsissister ofte finner mennesker som har en svakhet eller to, og som hun dermed kan dra nytte av. Når det da tar slutt så blåses disse svakhetene og feilene opp sånn at de som blir utsatt ikke får forsvart seg siden det kan være et snev av sannhet i ryktene. Det er jo påfallende at en mann med to barn flytter fra en kant av landet til en annen med to barn etter tre måneders bekjentskap. Det sier jo ganske mye om han også, og dette er jo noe hun drar stor fordel av. Hvis det blir slutt, så er han i en vanskelig posisjon til å forsvare seg siden han jo gjorde en stor feil ved å ta med seg to barn og flytte til henne etter så kort tid. Så sånn fungerer det med narsissister. Hvis du advarer han nå, så blir du den som vil ødelegge for henne, for du har prøvd på det før- selv om intensjonen var god. Så det er ingen måte hverken du eller andre kommer heldig ut av dette på. Det eneste som kunne fungert, var om flere av eksene hennes kontaktet ham. Ikke bare en, men flere. Og akkurat det er vel lite sannsynlig at vil skje. Endret 3. juni 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #21 Del Skrevet 3. juni 2023 Anonym bruker skrev (23 timer siden): En mann som etter 3 mnd forlover seg og tar med seg to jenter og flytter tvers over landet kommer aldri til å høre på deg, aldri. Dette er en mann som setter sin egen egoisme først uansett, og evt tvilere blir høvlet ned som sjalu og allverdens annet negativt. Som jeg ser det har du ingenting å vinne på å advare. Det eneste du kan gjøre er å bli kjent med han og barna hans, bli en "filletante" til disse jentene og være et rolig, stødig og trygt sted de kan komme på besøk. Anonymkode: 1664f...b5a Tenkte akkurat det samme. Anonymkode: 6854a...4c8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #22 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg ville advart ham. Saklig, fortalt at du advarte den siste av de 17 eksene hun har siste 20 år, han trodde deg ikke, men sitter nå igjen blakk og såret - som alle de andre. Og så fortalt at du nå var i tvil om hva du skulle gjøre, men siden han nå har forlovet seg med din svigerinne og planlegger å flytte halve landet med sine barn, så hadde du ikke samvittighet til å ikke si fra, for forholdet til din svigerinne kan ødelegge ham, og også barna hans, som blir revet opp med roten. Spør på forhånd om hennes siste eks er villig til å advare denne nye forloveden også. Selv om mannen i øyeblikket kanskje er for forelsket til å ta deg på alvor, så tenker jeg advarselen din vil gjøre at han blir mer observant på hva hun gjør, og det vil gjøre at han raskere kan komme seg ut av forholdet igjen. Det vil være viktig for hans barn! Anonymkode: 043de...d47 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2023 #23 Del Skrevet 3. juni 2023 Kan du sende ham et anonymt brev? Anonymkode: 00505...4f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2023 #24 Del Skrevet 4. juni 2023 Interessant tråd. Skjønner veldig godt at du har lyst til å si noe, spesielt når det er barn inne i bildet også. Men det er kanskje vanskelig å nå gjennom til noen som både er nyforelsket og antagelig ganske impulsiv? Anonymkode: 6bb6e...5be Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440661-advare-svigerinnes-nye-kj%C3%A6reste/#findComment-149965335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå