Gå til innhold

Hva gjør man en uke i Trondheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs hva du liker da.    Solsiden for god stemning,flere plasser og spise der.      Se på Nidarosdomen og gamle bybru,Tyholttårnet.      
Båten ut til Munkholmen om været er bedre enn nå.        Museum,teater?

Anonymkode: 71cf6...177

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Spørs hva du liker da.    Solsiden for god stemning,flere plasser og spise der.      Se på Nidarosdomen og gamle bybru,Tyholttårnet.      
Båten ut til Munkholmen om været er bedre enn nå.        Museum,teater?

Anonymkode: 71cf6...177

Jeg er ute etter noe som er hyggelig å gjøre alene. Gå ut og spise alene synes jeg er kjedelig, men jeg gjør gjerne noe aktivt. Et hyggelig sted å lese en bok? Fint sted å gå kveldstur, aktiviteter som skjer på kveldstid? Det er et par uker til så været kan bli bedre.

Anonymkode: 7b0f0...173

Trondheim er en ganske pen by, og det er hyggelige mennesker der. Men det er lite å gjøre syns jeg. Det er å gå rundt og se på de få severdighetene som er, og så er det Bakklandet. Syns det er hyggelig nok der, men ikke noe wow det heller. Så jeg har aldri gjort noe der, annet enn å gå rundt og se, og så spise litt her og der. Har vært på Svartlamon og der var det litt sånn first price Kristiania i veldig miniatyr uten at det var like koselig. Men var på pub det, og trøndere er dritmorsomme å feste med. Uansett hvor egentlig. Har alltid blitt invitert hjem til folk, så det beste med Trondheim er å få nye bekjentskaper. Men sånn av det jeg vil anbefale er Bakklandet og Liane ( mener jeg det het ) - et sted utenfor byen med cafe i et tårn om jeg husker riktig... 🙃

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (13 minutter siden):

Trondheim er en ganske pen by, og det er hyggelige mennesker der. Men det er lite å gjøre syns jeg. Det er å gå rundt og se på de få severdighetene som er, og så er det Bakklandet. Syns det er hyggelig nok der, men ikke noe wow det heller. Så jeg har aldri gjort noe der, annet enn å gå rundt og se, og så spise litt her og der. Har vært på Svartlamon og der var det litt sånn first price Kristiania i veldig miniatyr uten at det var like koselig. Men var på pub det, og trøndere er dritmorsomme å feste med. Uansett hvor egentlig. Har alltid blitt invitert hjem til folk, så det beste med Trondheim er å få nye bekjentskaper. Men sånn av det jeg vil anbefale er Bakklandet og Liane ( mener jeg det het ) - et sted utenfor byen med cafe i et tårn om jeg husker riktig... 🙃

Tyholttårnet? Ligger på Tyholt. Vi har Lian (endestasjon for trikken, ved et vann. Var restaurant der før) og vi har Ila, mrn ingen Liane. 

Anonymkode: 70059...901

Annonse

Er du der en torsdag så kan du ta trikken til Skistua og gå inn til elgsethytta for å spise tacobuffe. Da får du både trikketur og en tur i friluft.

Du kan også gå Ladestien, gåtur ved sjøen. Innom Ladekaia for å ta en is eller et måltid(sjekke åpningstider)

Kan også sjekke ut Trd events. Der ligger forskjellige aktiviteter/museum/konserter.

Anonymkode: c5d4d...dd1

Lager 11 - Streetfood litt utenfor byen. 

Gå tur langs Ladestien, ta en utepils på Ladekaia. 

Kaffe på Dromedar

Ringve Botaniske hage 

Vaffel på sponhuset og et bad i Ringvebukta

Elvepromenaden langs Nidelva eller midtbyrunden. 

Sverresborg folkemuseum 

Uteliv på Solsiden

https://www.havetarena.no/events

frk Nilsen skrev (7 timer siden):

Lager 11 - Streetfood litt utenfor byen. 

Gå tur langs Ladestien, ta en utepils på Ladekaia. 

Kaffe på Dromedar

Ringve Botaniske hage 

Vaffel på sponhuset og et bad i Ringvebukta

Elvepromenaden langs Nidelva eller midtbyrunden. 

Sverresborg folkemuseum 

Uteliv på Solsiden

https://www.havetarena.no/events

Åh, Dromedar… sukk. Hvorfor finnes ikke den i Oslo? Verdens beste kaffe. Chili latte… 🤩

Det skal godt gjøres å ikke klare å finne noe å fylle dagene med en uke i Trondheim. Var der fire dager i fjor sommer, og rakk ikke engang halvparten av det jeg ønsket. Nydelig by!

Anonymkode: d71ca...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...