Gå til innhold

Har du digipost?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer da ikke! Jeg velger alltid digital forsendelse til alle, så blir de brevene som ikke blir åpnet på to dager printet ut og sendt fra en sentral. 

Jeg tror ikke at du jobber med å sende ut brev, faktisk. I så fall jobber du utrolig tungvint og lite effektivt. 

Anonymkode: abeaf...dfc

Jeg jobber ikke alene med å sende ut brev, nei, men det er en del av jobben min. Det er ikke noe som sendes til en sentral. Det er vi som må sende ut dette selv. Hvordan skal jeg jobbe mer effektivt? Opprette den sentralen selv, liksom? 

Anonymkode: 0da39...f9e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber ikke alene med å sende ut brev, nei, men det er en del av jobben min. Det er ikke noe som sendes til en sentral. Det er vi som må sende ut dette selv. Hvordan skal jeg jobbe mer effektivt? Opprette den sentralen selv, liksom? 

Men hvordan undersøker du om mottaker har digital postkasse? Vi kjører alt ut digitalt og så ordner Digipost resten. Vi kan da ikke sitte og lete opp hver eneste man skal sende brev til for å sjekke hva de har. Jeg ville undersøkt dette, var jeg deg. 

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Men hvordan undersøker du om mottaker har digital postkasse? Vi kjører alt ut digitalt og så ordner Digipost resten. Vi kan da ikke sitte og lete opp hver eneste man skal sende brev til for å sjekke hva de har. Jeg ville undersøkt dette, var jeg deg. 

Det kommer opp en feilmelding i systemet om at mottaker ikke har digital postkasse, så jeg får ikke ekspedert dokumentet. 

Jeg skal bytte arbeidsgiver nå, men jeg er altså rimelig sikker på at det ikke finnes noe alternativ, dessverre. Det kan hende det finnes muligheter som du skisserer, men da tipper jeg at det må betales for? 

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ja jeg har det, og jeg synes det er noe drit. Det hender en sjelden gang at jeg får inkassovarsel der, hvis jeg har glemt en regning, ellers kommer alt enten på e-post, i altinn, på Helse-Norge, eller i nettbanken. Digipost har jeg aldri skjønt poenget med. 

Anonymkode: d1ea1...39a

Hvorfor har du den da? Du må jo ikke ha det.

Hi

Anonymkode: 098aa...cf8

Jeg ser at ingen av grunnene for å ha det her, gjør at jeg tenker at det er noe jeg må ha. Og dere som snakker at dere har det pga miljøhensyn, man får det jo ikke i postkassa selv om man ikke har digipost. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk noe offesielt i postkassa mi.

Anonymkode: 098aa...cf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...