Gå til innhold

Jeg ble så sykt forelsket i en annen for et år siden.

Anbefalte innlegg

Og da jeg konfronterte han med det, ble han livredd og backet ut. Alt han hadde gjort over lang tid tydet på at han hadde følelser for meg og, men så hadde han visstnok ikke det. Jeg skulle til å dumpe mannen, men kom aldri så langt. Nå har jeg hjertesorg mens jeg er i et forhold med en annen, og jeg kan ikke si det til noen. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men det er bare kaos. 😢

Anonymkode: 9f7b8...940

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og da jeg konfronterte han med det, ble han livredd og backet ut. Alt han hadde gjort over lang tid tydet på at han hadde følelser for meg og, men så hadde han visstnok ikke det. Jeg skulle til å dumpe mannen, men kom aldri så langt. Nå har jeg hjertesorg mens jeg er i et forhold med en annen, og jeg kan ikke si det til noen. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men det er bare kaos. 😢

Da fortsetter du forholdet men din nåværende mann. Bare håndtere det. Det er ikke synd på deg, her kan du takke deg selv. 

Anonymkode: c1a2e...e66

Jeg tror det er ganske umulig å gå gjennom livet med en partner uten og av og til bli betatt eller tiltrukket av andre. 

Hemmeligheten er å ikke dyrke disse følselsene, bare akseptere at det er en del av livet at de av og til dukker opp.

Glem denne mannen, du ble betatt og valgte galt da du forfulgte og dyrket de følelsene litt. Nå har du sjansen til å glemme det, og heller prøve gjøre en innsats i det forholdet du allerede har.

Det er ikke meningen vi skal bytte ut parneren vår hver gang vi føler litt for noen andre, da blir monogami helt borte...

Anonymkode: b487f...16b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror det er ganske umulig å gå gjennom livet med en partner uten og av og til bli betatt eller tiltrukket av andre. 

Hemmeligheten er å ikke dyrke disse følselsene, bare akseptere at det er en del av livet at de av og til dukker opp.

Glem denne mannen, du ble betatt og valgte galt da du forfulgte og dyrket de følelsene litt. Nå har du sjansen til å glemme det, og heller prøve gjøre en innsats i det forholdet du allerede har.

Det er ikke meningen vi skal bytte ut parneren vår hver gang vi føler litt for noen andre, da blir monogami helt borte...

Anonymkode: b487f...16b

Veldig flott svar 🤩 Det hun (eller h*n) sa 👆🏻

Anonymkode: e6d30...c9c

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Veldig flott svar 🤩 Det hun (eller h*n) sa 👆🏻

Anonymkode: e6d30...c9c

Helt enig i det. Men dette var mer enn bare betatt. Det var så forelsket som jeg aldri har vært hele mitt 40 årige liv, heller ikke i mannen. Det gjør vondt fremdeles. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...