Gå til innhold

Hva gjør dere i natten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trenger ikke mye søvn. 5- 7 timer er vanlig, og hvis jeg står opp 5 så sitter jeg foran dataen med kaffe og frokost til rundt 7. 

Her ved sjøen trenger jeg enda mindre søvn, og her er flere av turistene våkne til både 01 og 03. I natt fikk jeg besøk av ei på hytta bortenfor her, og vi satt her og snakket og drakk te til 04 i dag. Ellers er nettene på sommeren bare koselige å meditere i rett og slett. Elsker norske sommernetter. 

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg trenger ikke mye søvn. 5- 7 timer er vanlig, og hvis jeg står opp 5 så sitter jeg foran dataen med kaffe og frokost til rundt 7. 

Hahaha, den var god!😂😂😂 2 timer på pc. Du er jo her hele dagen🤣🤣

Anonymkode: e6e89...aff

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei 😆 jeg er ikke det. I dag har jeg riktignok ikke gjort så mye. Kun sydd kapper og gardiner til tre vinduer. Så i dag har jeg ellers stort sett ligget på plattingen og vært på nett mens jeg observerer og tar vare på turistene her. Ikke mye jeg gadd i dag. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det sies ingenting om hva som skjer etter kl 7, bortsett fra at det er slutt på kaffe og frokost. Det blir for dumt å nekte for antall timer når man ser at man er aktiv gjennom hele døgnet. 

Anonymkode: 66772...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...