ReneRene Skrevet 31. mai 2023 #1 Skrevet 31. mai 2023 (endret) Jeg har malt og satt i stand et anneks ved sjøen. Malt veranda og det meste i hvitt og blått ( vegger , tak osv ) Møblene er i en okerfarge som Kjøkkeninnredning, men med nyanser. Alt dette er valgt pga beliggenhet ( maritimt) men jeg vil gjerne bryte av litt med gardiner og kapper ( ja, det må til her ) Jeg kan velge hvitt, en grønnyanse eller blått igjen. Men er det en farge jeg ikke har tenkt på her som jeg kan piffe litt opp med? Endret 31. mai 2023 av ReneRene
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. mai 2023 #2 Skrevet 31. mai 2023 Med hvitt, blått og oker har du allerede tre farger, og flere vil bli rotete (har jeg lært av Aina på sommerhytta 😝). Du kan evt gå for noen andre nyanser av de fargene du allerede har😅
ReneRene Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2023 Den perfekte mor, påan igjen skrev (Akkurat nå): Med hvitt, blått og oker har du allerede tre farger, og flere vil bli rotete (har jeg lært av Aina på sommerhytta 😝). Du kan evt gå for noen andre nyanser av de fargene du allerede har😅 Ja, jeg vet. Men det så... altfor stilrent om du skjønner? Om det kunne vært LITT piffet opp? 😊
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2023 #4 Skrevet 31. mai 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Ja, jeg vet. Men det så... altfor stilrent om du skjønner? Om det kunne vært LITT piffet opp? 😊 Du må myke det opp med tekstiler og teksturer, ikke flere farger. Få inn tepper, pledd, puter, gardiner osv i de tre fargene du allerede har. Anonymkode: ad077...c57
ReneRene Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2023 (endret) Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du må myke det opp med tekstiler og teksturer, ikke flere farger. Få inn tepper, pledd, puter, gardiner osv i de tre fargene du allerede har. Anonymkode: ad077...c57 Ja. Men saken er at dette er nytt anneks som det er et slags minihus. To hemser i hver ende og ingen vegger. Og det er lite,:så jeg tenker at med mye tekstiler blir det mye støv? Jeg vet ikke. Jeg tar til meg alle ideer og avviser ingen! Så jeg tenker over alle forslag! Endret 31. mai 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2023 #6 Skrevet 31. mai 2023 Gå i bruktbutikker og kjøp gamle broderte duker. Eller sy sammen blå og hvitrutete lin kjøkkenhåndklær. Anonymkode: 67983...dc3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2023 #7 Skrevet 31. mai 2023 Kapper?, er du 108 år? Anonymkode: 08f19...89a
ReneRene Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kapper?, er du 108 år? Anonymkode: 08f19...89a Nei, men interiør og beliggenhet "krever" det. Jeg kan liksom ikke legge ut bilder. Og kapper er fint! Det gir litt varme 🙂
ReneRene Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gå i bruktbutikker og kjøp gamle broderte duker. Eller sy sammen blå og hvitrutete lin kjøkkenhåndklær. Anonymkode: 67983...dc3 Du kan meg en veldig god ide nå! Jeg tenker over alle her, bare så det er sagt, og jeg bestemmer meg ikke i kveld 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå