Gå til innhold

Noen som har sett norske jordbær i butikken enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er litt tidlig enda, men tror ikke det er lenge til.
Ser at de som er nå er fra Nederland, og de norske pleier å komme ikke så lenge etterpå.

Ser også at jordbærene i hagen begynner å få store grønne bær som snart vil begynne å modnes

Anonymkode: 4a702...854

De kom på søndag i Larvik. De er dyrka under plast, så smaken pleier ikke å vær helt der enda. Jeg lukta på de i butikken og det var ikke den norske jordbærlukta. En hyttenabohade kjøpt og spist de opp, gode, men ikke topp enda sa hun. 

Nå pleier e gode ifra Belgia å komme i butikkene, så kjøper heller de litt til frem til de norske som er dyrka uten plast kommer. 

Anonymkode: 811a1...2cf

Annonse

Akkurat i overgangen mellom Belgia/Nederland og Norge, smaker faktisk importbærene best. For de første norske som kommer er dyrket under plast og i drivhus, og har ikke den solmodne smaken som kommer etterhvert.

Jeg bor i Arendal og har ikke sett norske enda, men de belgiske de hadde på butikken i dag kostet faktisk 49 kr, så prisen har økt kraftig etter 17.mai tilbudene...

Anonymkode: f6c51...d87

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

De kom på søndag i Larvik. De er dyrka under plast, så smaken pleier ikke å vær helt der enda. Jeg lukta på de i butikken og det var ikke den norske jordbærlukta. En hyttenabohade kjøpt og spist de opp, gode, men ikke topp enda sa hun. 

Nå pleier e gode ifra Belgia å komme i butikkene, så kjøper heller de litt til frem til de norske som er dyrka uten plast kommer. 

Anonymkode: 811a1...2cf

Var det meny Søndersrød som har tatt inn? 

Anonymkode: 76630...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...