Gå til innhold

Farging av klær - hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Har en grønn kjole jeg er veldig glad i, men den er liksom gulgrønn og det er ikke helt min farge. Ville gjerne hatt den mer mot smaragdgrønn? Er det noen her som er erfarne og kan tipse meg? Fargen er omtrent som Forest Green og jeg ville gjerne hatt den mer som Pine

IMG_4173.jpeg

Anonymkode: df38e...363

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440601-farging-av-kl%C3%A6r-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å farge korrekt når utgangspunktet er farget allerede. Du trenger vel å tilsette noe med mer blått i, men resultatet er vanskelig å spå. Er det bomull i både tråd og stoff? Om tråden er noe annet enn stoffet vil den ta farge annerledes også.

Anonymkode: f13f4...aa7

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg kjøpte rett og slett svart, jeg. Takk for svar!

Oi, da tror jeg du har stor sjanse for å få en gusjesvart kjole (kommer an på stoffet i kjolen) med grønne sømmer…. Er det bomull/lin i kjolen,  blir den nok svart. Men sømmene er det lite sjans for at tar farge.

Anonymkode: 5399b...847

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Oi, da tror jeg du har stor sjanse for å få en gusjesvart kjole (kommer an på stoffet i kjolen) med grønne sømmer…. Er det bomull/lin i kjolen,  blir den nok svart. Men sømmene er det lite sjans for at tar farge.

Anonymkode: 5399b...847

Ups☺️ Ja ja vi får se!

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ups☺️ Ja ja vi får se!

Har du farget den nå, hvordan ble den?

Det med at sømmene ikke alltid tar farge har jeg og funnet ut, farget en bukse som egentlig ble veldig fin, bortsett fra at sømmene omtrent lyser hvitt, ikke ante jeg at den buksa hadde så mange sømmer 😆

Anonymkode: 2c8e9...f5d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...