Gå til innhold

Hvorfor sklir stroppene på bh ned hele tiden, jeg blir gal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvilken jeg bruker, så sklir stroppene ned, hvorfor? Noen som har en god løsning for å fikse det? Jeg vet man kan bruke en clips for å samle stroppene bak, men jeg klarer ikke å gjøre det selv.

Anonymkode: 98805...7d1

Skrevet

Hos meg skir de ned hvis stroppene ikke er strammet tilstrekkelig. 

Anonymkode: 53421...0aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette. 
Det er også forskjellig hvor langt ute stroppene er festet, noen er nærmere midten, noen er lengre ut på siden. 
Prøv bh i butikken, kjøp riktig størrelse og passform, stram skulderstroppene passelig mye. 

Anonymkode: ae329...fdf

Skrevet

Kan ha litt med skuldrene dine å gjøre også, noen er rettere enn andre. I tillegg til at selve stroppen sitter stramt nok, kan du teste avlastingspute i silikon f eks, moren min bruker denne for å slippe av de sklir ned hele tiden. Finnes sikker mange forskjellige på markedet. 

https://www.curvii.no/beige-skulder-aflastningspuder-til-bh-en?gad=1&gclid=CjwKCAjwvdajBhBEEiwAeMh1Uy-qXN0HCxigylaibFwzWXEyA4UwYJjijgDuMP7vv4TVGRW9TeJo5BoCnqUQAvD_BwE

Anonymkode: eb377...37f

Skrevet

Du har feil størrelse 

F.eks har 75C og 80B akkurat like stor cup, men det et forskjell på hvor langt fra hverandre stroppene er på ryggen.

Få hjelp i en undertøysbutikk til å finne rett størrelse.

Anonymkode: 74c34...269

Skrevet

Samme her  og det er skuldrene, ikke modell eller str for min del. Det finnes en sånn holdsammen-dings å få kjøpt, hi! Hilsen en m runde skuldre.

Anonymkode: 66705...62b

Skrevet

Samme problem har jeg og, men har smale skuldre. Så det spiller ingen rolle hvilken bh, eller str. jeg bruker, de sklir ned. 

Anonymkode: 73cf6...01a

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Du har feil størrelse 

F.eks har 75C og 80B akkurat like stor cup, men det et forskjell på hvor langt fra hverandre stroppene er på ryggen.

Få hjelp i en undertøysbutikk til å finne rett størrelse.

Sitter de lengre fra hverandre på 80B? Jeg bruker 80C og striper sklir ned. Hvilken annen str kunne jeg prøvd da? Den er stram rundt, så kan ikke gå ned i cm.

Anonymkode: cb0fd...6b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Uansett hvilken jeg bruker, så sklir stroppene ned, hvorfor? Noen som har en god løsning for å fikse det? Jeg vet man kan bruke en clips for å samle stroppene bak, men jeg klarer ikke å gjøre det selv.

Anonymkode: 98805...7d1

Du har "for små pupper". Har du pupper som virkelig trenger støtte/hold, sklir de definitivt ikke ned. Kjøp riktig størrelse eller la være å bruke bh. 

Anonymkode: 2dec9...c79

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Du har "for små pupper". Har du pupper som virkelig trenger støtte/hold, sklir de definitivt ikke ned. Kjøp riktig størrelse eller la være å bruke bh. 

Anonymkode: 2dec9...c79

Det er det dummeste jeg har hørt hittil i tråden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Sitter de lengre fra hverandre på 80B? Jeg bruker 80C og striper sklir ned. Hvilken annen str kunne jeg prøvd da? Den er stram rundt, så kan ikke gå ned i cm.

Anonymkode: cb0fd...6b5

Du kan gå ned i cm om du går opp i cup, som regel. Det må prøves.

Om du bruker 80C kan du prøve 75D, eller kanskje en helt annen modell.

Gå i undertøysbutikken og få hjelp, forklar problemet ditt. De har garantert modeller hvor stroppene sitter tettere.

Akkurat som at samme buksemodell ikke passer alle passer ikke samme bh-modell alle. Kjedebutikker har ofte det som passer flertallet, så du må nok i en spesialbutikk. Har du fått hjelp en gang vet du hva du skal se etter andre steder etterpå og kam f.eks handle på salg

Skrevet

Kjøp deg bh med frontlukking. Da er problemet løst. Der sitter stroppene som regel nærmere hverandre i ryggen. Jeg har samme problemet som deg og selv om jeg har stroppene så stramme at puppene nesten spretter ut i underkant av bh'n så sklir de ned. 

Anonymkode: bee6f...6f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kjøp deg bh med frontlukking. Da er problemet løst. Der sitter stroppene som regel nærmere hverandre i ryggen. Jeg har samme problemet som deg og selv om jeg har stroppene så stramme at puppene nesten spretter ut i underkant av bh'n så sklir de ned. 

Anonymkode: bee6f...6f4

Hvor har de gode med frontlukking? Ellers er det jo sånne med bryterrygg, men det er ikke alltid pent...

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men jeg har samme problem som HI, og jeg strammer dem alltid maksimalt før jeg tar BH-en på meg. Det er ikke mange minuttene det holder likevel

Anonymkode: e14cd...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...