Gå til innhold

Bevis på at ikke noen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva faen forventer du?? At de skal sitte på sykehuset å vente i tilfelle du blir lagt inn?? Er det psyk du er lagt inn på?

Anonymkode: dcfbe...10e

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er du innlagt frivillig eller i henhold til psykisk helsevernloven § 3-3 denne gangen?

Anonymkode: f9c16...d27

Disse gjorde at jeg skrev det. Synes ikke disse var hyggelige. 

Anonymkode: 29652...139

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Disse gjorde at jeg skrev det. Synes ikke disse var hyggelige. 

Men du svarte ikke på om du forventer at vennene skal sitte klare på sykehuset og se om du blir syk. 
Så du har rett og slett bare bestemt deg for å la dem feile i alt, hver gang, for å rettferdiggjøre at du kritiserer dem hele tida. 

Bra du ikke er min venn. Jeg hadde blitt såra hvis jeg visste at en venn tenkte stygt om meg for ting jeg ikke kan noe for!

Anonymkode: f08fd...a2c

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men du svarte ikke på om du forventer at vennene skal sitte klare på sykehuset og se om du blir syk. 
Så du har rett og slett bare bestemt deg for å la dem feile i alt, hver gang, for å rettferdiggjøre at du kritiserer dem hele tida. 

Bra du ikke er min venn. Jeg hadde blitt såra hvis jeg visste at en venn tenkte stygt om meg for ting jeg ikke kan noe for!

Kan ikke det, men hadde vært ekstra hyggelig nå da synes jeg, 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men HVORDAN skal de vite at du er på sykehus om du ikke forteller det??? 

Er det slik en annen spurte, at du forventer at de skal sitte i lobbyen i tilfelle du skulle bli innlagt?

Anonymkode: 7338b...5b0

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hadde trengt en venn! 

Da er det rart at du sørger for å umuliggjøre å få det du trenger, gjennom at du ikke sier til vennene hva som skjer. 
JEG personlig tror at det du trenger ikke er en venn, men et narrativ som handler om hvor trist og urettferdig alt er. Da kan du skjule din tragiske latskap i at alt er de andres skyld. Deilig, men usant.

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt da?

Anonymkode: 265fb...6c6

Hun svarer ikke på mitt heller. 

Det er fordi sannheten er at hun har planlagt det slik. Hun VILLE dra dit uten at noen visste. Hvis noen visste, kunne hun risikere at de kom med en blomst eller et kort. Eller sendte en god bedring-melding. Og det skal hun ikke ha noe av, det ødelegger illusjonen om å være den ensomme og tragisk forlatte. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Da er det rart at du sørger for å umuliggjøre å få det du trenger, gjennom at du ikke sier til vennene hva som skjer. 
JEG personlig tror at det du trenger ikke er en venn, men et narrativ som handler om hvor trist og urettferdig alt er. Da kan du skjule din tragiske latskap i at alt er de andres skyld. Deilig, men usant.

Jeg trenger en venn. Hvorfor tenker du jeg vil være alene og egentlig ikke ha noen da? Ser hva du skriver, men er ikke mitt ønske. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger en venn. Hvorfor tenker du jeg vil være alene og egentlig ikke ha noen da? Ser hva du skriver, men er ikke mitt ønske. 

Send en snap fra sykehuset e.l. Så får du nok god bedring-meldinger også. Eller så må du bare ligge der i ensomheten. Jeg hadde heller ikke visst om noen av mine venninner havnet på sykehuset om de ikke hadde fortalt det på noe vis. For vi har ikke kontakt daglig.

Anonymkode: 74fad...bce

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

HVORDAN tenker du at de skal vite du er der? Det er dette jeg ikke fatter??!? Vanlige folk snakker ikke med vennene sine hver eneste forbanna dag om det er det du går rundt og innbiller deg. 

Anonymkode: 8f78f...c08

Hvorfor svarer du ikke på hvir lenge du skal være på sykehus? Forskjell på 2 dager og 2 uker.

viss du trenger en venn så kontakter du en venn, forklarer situasjonen og sier: nå trenger jeg en venn, kan du komme?

Anonymkode: f5491...0f8

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du ligger på sykehus og er tydelig deppa. Hvorfor finner du deg i de frekke svarene du får her?  Tror du at du fortjener dem?

Du må lære deg å si fra, og du må lære deg det både til venner og ukjente som snakker nedsettende og frekt til deg. 

Håper du har hyggelig helsepersonell rundt deg ihvertfall, og det regner jeg med 🙂

Du får ha god bedring, og send meld til vennene dine og still litt krav. Lykke til. 

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor svarer du ikke på hvir lenge du skal være på sykehus? Forskjell på 2 dager og 2 uker.

viss du trenger en venn så kontakter du en venn, forklarer situasjonen og sier: nå trenger jeg en venn, kan du komme?

Vet ikke hvor lenge enda. 

Kanskje jeg gjør det. Får se! 

ReneRene skrev (41 minutter siden):

Du ligger på sykehus og er tydelig deppa. Hvorfor finner du deg i de frekke svarene du får her?  Tror du at du fortjener dem?

Du må lære deg å si fra, og du må lære deg det både til venner og ukjente som snakker nedsettende og frekt til deg. 

Håper du har hyggelig helsepersonell rundt deg ihvertfall, og det regner jeg med 🙂

Du får ha god bedring, og send meld til vennene dine og still litt krav. Lykke til. 

Takk for det 😊

Heldigvis hyggelig helsepersonell. 

Jeg vet ikke hva jeg fortjener eller ikke lengre! 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk for det 😊

Akkurat det kan du takke deg selv for. Det er kun du som bryter deg selv ned. 

Anonymkode: fa781...a24

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Haha. Du lurer ikke meg! "Hvorfor tenker du jeg vil være alene og egentlig ikke ha noen da?" Jo, det er UMULIG å tenke noe annet, når du helt bevisst legger opp til at du skal MÅTTE være der alene og ingen skal vite. Hva annet kan jeg tenke?

"men er ikke mitt ønske. " Eh, jo. Dette er eksakt ditt ønske. Hvis du hadde ønsket noe annet, f eks litt støtte eller oppmerksomhet under sykehusoppholdet så hadde du ikke holdt det hemmelig. Så det er urettferdig  å si at alle er slemme og stygge og feiltolker deg. Vi er ikke det og gjør ikke det. Vi ser hva du egentlig vil innerst inne, og når vi sier at vi ser det, blir du sur.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Takk for det 😊

Hvorfor. Sa. Du. Ikke. Noe. Til. Noen.

Svar på det, nå da. I stedet for å furte.

ReneRene skrev (23 timer siden):

Men vet de at du er på sykehuset?  

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvem har du informert at du ligger på sykehus da?

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Vet de at du er der da?

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Men har du fortalt folk at du er på sykehus?

Anonymkode: 7338b...5b0

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du vil at venner og familie skal ta kontakt med deg daglig, i tilfelle du havner på sykehus?

Anonymkode: 9e159...a84

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

SA DU TIL NOEN AT DU VAR DER?

Det kom altså 6 spørsmål om hvorvidt noen visste det eller ikke, før du gadd å svare. For du vet meget godt at hvis du starter tråden din med sannheten, vil du få andre svar enn hvis du bare later som om alle du kjenner har gitt faen i deg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...