Gå til innhold

Bevis på at ikke noen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

er grad i en? 

Når du ligger på sykehuset og ikke en tlf eller noe fra noen. 

Sånn er livet! 

Anonymkode: 29652...139

Så bra at du endelig fikk det bevist, da. 
Så slipper du å gå rundt og gnure og lure på hva vennene mener og tenker og syns om deg, og om de ber deg ut bare på faenskap og om de sender deg kake for å være jævlige. 

Anonymkode: f08fd...a2c

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

er grad i en? 

Når du ligger på sykehuset og ikke en tlf eller noe fra noen. 

Sånn er livet! 

Men vet de at du er på sykehuset? Da må du jo hatt en form for kommunikasjon med dem? 

Ingen vet at jeg er på sykehuset uten at jeg informerer om det. Jeg har vært på sykehuset for operasjon uten at noen visste det, og har vært innlagt etter bilulykke uten at noen visste det. Jeg er en som ikke gir lyd fra meg på noen dager, så til og med mamma ville ikke skjønt det om jeg var 2 dager på sykehus. Man må kommunisere hvis man skal forvente noe, folk har nok med sitt eget lit, men de bryr seg HVIS du tar deg bryet med å faktisk informere. 

Jeg bir beng i nabodama, feks. Kjenner henne ikke spesielt godt. Men hadde jeg hørt at hun lå på sykehus etter en ulykke feks så hadde jeg sendt en melding. Hadde hun sendt meg melding selv hadde jeg spurt om hin har behov for å få tatt inn posten eller vannet blomstene. Hvis jeg ikke vet, da går livet mitt videre da jeg har mer enn nok med mitt eget stress og mas.

Anonymkode: b3af0...e5b

Annonse

Hvem har du informert at du ligger på sykehus da? (Og evt hva skrev du i meldingen, det kan ha mye å si for om de tar kontakt tilbake) Hvor lenge er du innlagt? (Det har også litt å si hvilken alvorlighetsgrad det er)

Jeg er mye innlagt på sykehus. Viss jeg informerer vennene mine at jeg skal operere neste fredag, er det ikke alltid de husker det. De fleste har travle liv. Viss jeg ringer eller evt sender en av de en melding om at jeg gruer meg osv, så har de alltid tid til å svare meg! 
De vet jeg er dårlig når jeg er innlagt og ikke orker besøk eller svare så mye. Så de tar lite kontakt før jeg gir beskjed at nå trenger jeg en venn…..da er de der! 

Anonymkode: f5491...0f8

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Takk for god bedring. Snilt ❤️

Er bare så fortvilet over å være alene om alt. Føler meg alene i veden. 

Men har du fortalt folk at du er på sykehus?

Jeg lå en uke på sykehuset i høst, og da sendte jeg snap til dem som jeg vet at har lyst å vite. Det er ingen jeg har så tett kontakt med utenfor jobb og innerste familien at de hadde merket at jeg var borte en uke. 

Anonymkode: 7338b...5b0

Du vil at venner og familie skal ta kontakt med deg daglig, i tilfelle du havner på sykehus?

Det er ingen andre enn mannen min jeg har daglig kontakt med, så hvem som helst kunne ha havnet på sykehus uten at jeg visste det. Søsteren min, broren min, mammaen min, venninner osv, om de ikke forteller at de har blitt syke så er det umulig for meg å vite det...

Hadde noen sendt meg en melding om at de hadde havnet på sykehus hadde jeg selvfølgelig vært på ballen med en gang, hva har skjedd?

Det betyr ikke at jeg ikke er glad i folk altså!

Anonymkode: 9e159...a84

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk for god bedring. Snilt ❤️

Er bare så fortvilet over å være alene om alt. Føler meg alene i veden. 

Du svarer som vanlig ikke på om noen vet om det.

Så da får vi tro at dette er enda ett av dine " se bare, jeg har rett i at ingen bryr seg"-prosjekter. På linje med å ta bussen til foreldrene dine uten å finne ut om de var hjemme engang... du VIL ha denne statusen, du VIL dyrke den identiteten her; "henne det er synd på fordi de andre forsømmer henne".

Så derfor legger du ut feller for dem. De MÅ feile. Denne gangen sørget du nok for at ikke en kjeft visste om at du kom på sykehus, da får du den komplette suksess. Bare tenk! Selv på SYKEHUS er det ingen som bryr seg, NÅ må vel vi skjønne hvor urettferdig og fælt alt er for deg? 

Men vi ser jo tvers gjennom deg. Vi ser at du dikter opp alle fornærmelsene helt selv. 

Anonymkode: f08fd...a2c

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vil ikke informere om det. Har ikke så mye og si hvor og hva jeg er ser jeg! Null betydning. 

Men i himmelens navn da, menneske, du furter nå over at ingen er tankelesere igjen. Blir du ikke trøtt av dette tullet ditt?

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg vil ikke informere om det. Har ikke så mye og si hvor og hva jeg er ser jeg! Null betydning. 

Men i alle dager, hvordan skal folk vite at du er på sykehuset om du ikke informerer dem? Jeg har flere gode venninner som jeg har ujevn kontakt med fordi vi alle er travle. Hvis jeg var på sykehuset i tre uker uten å informere dem om det kunne sykehusoppholdet fint gått ubemerket hen uten at noen tok kontakt eller visste om det.

Dette legger du opp til selv. De kan ikke ringe deg ukentlig i tilfelle du skulle havne på sykehus.

Anonymkode: 35b00...3fb

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det jeg ville ha frem til her var at jeg synes det er kjedelig å være her alene og føle seg alene om alt som skjer. Ikke noen som ser det? 

Alle andre har ikke tid og er opptatt med sitt! 

Hva faen forventer du?? At de skal sitte på sykehuset å vente i tilfelle du blir lagt inn?? Er det psyk du er lagt inn på?

Anonymkode: dcfbe...10e

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det jeg ville ha frem til her var at jeg synes det er kjedelig å være her alene og føle seg alene om alt som skjer. Ikke noen som ser det? 

Alle andre har ikke tid og er opptatt med sitt! 

Hvem vet at du er innlagt da? Hvem har du fortalt det til? Hvorfor kan du ikke svare på det?

Anonymkode: f902e...794

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...