Gå til innhold

Hva tenker du om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har ikke så lyst til å ta det opp, når vi treffes så sjelden.

Anonymkode: 5cb17...570

Da kan du ikke regne med å få løst problemet heller. Det kan være hun har en helt forståelig grunn, men det kommer du ikke til å få bite om du ikke vil dnakke med henne om det.

Anonymkode: 4f520...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder dere å besøke henne? Jeg vil ikke være med folk som ikke liker meg. 

Hva sa hun da hun bare hadde kaffe til en av dere? Hun må vel ha hatt en forklaring. 

Anonymkode: dd68f...293

Skrevet

Hvorfor besøker dere henne viss hun ikke liker deg og er forelsket i mannen din?

Anonymkode: 2b158...4d3

Skrevet

Vi besøker henne fordi vi også har det mye gøy sammen. Hun er en trivelig dame ellers. Det er jo på ingen måte sikkert at hun misliker meg og er forelsket i mannen min 😅. Tror kanskje hun er litt ambivalent til meg, men jeg vet ikke.

Skrevet

Men om hun er ambivalent til deg og ellers er trivelig, får det vet eventuelt være hennes problem?

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (16 minutter siden):

Men om hun er ambivalent til deg og ellers er trivelig, får det vet eventuelt være hennes problem?

Ja, det er det jo. Lurte mest på om dere også hadde reagert på dette med kaffen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er det jo. Lurte mest på om dere også hadde reagert på dette med kaffen.

Jeg hadde reagert. Det var en symbolhandling som helt tydelig viste at hun prøver å usynliggjøre deg eller ikke anerkjenne at du fins der.

Anonymkode: 93759...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...