Gå til innhold

Hva tenker du om dette?

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg skulle besøke en venninne i utlandet. Jeg kjenner henne via mannen. Da vi kom, hadde hun kjøpt kaffe til seg og mannen min som velkomst. Ingenting til meg. Mulig hun tror jeg ikke liker kaffe, men da mener jeg at det er naturlig å kommentere det. Jeg har også en magefølelse på at hun ikke helt liker meg, men tvert imot har et godt øye til mannen min. Men det er ikke godt å vite. Ville du også syntes dette var rart?

Anonymkode: 5cb17...570

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440568-hva-tenker-du-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var pussig - men dersom det ikke er flere tegn, så ville jeg ikke tenkt mer på det. Min mann ville forresten delt kaffen med meg eller gitt meg den. Så da ville det egentlig hatt litt motsatt effekt hvis hun ønsket å «ta over» han… 

Anonymkode: be582...78d

Prøv gjerne litt mer og dermed hun ikke viser seg å bli bedre så syns jeg at det er hun med det og du kan enten heve deg over det eller si det til mannen. Han vil gjerne forstå om du synes hun oppfører seg ugreit. Enig at det kan være litt merklig, men det kan også være at du fikk litt feil inntrykk av henne:)

Anonymkode: 8f05d...83c

Takk for svar. Jeg har kjent henne gjennom flere år. Hun er en kul dame, men jeg har denne følelsen av at hun ikke liker meg, fordi hun liker mannen min 😅. Mannen min syntes også det var rart, men ingen av oss sa noe om det. 

Synes ikke kaffe som velkomst var så rart? Hun møtte oss på flyplassen, hadde med kaffe to go. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar. Jeg har kjent henne gjennom flere år. Hun er en kul dame, men jeg har denne følelsen av at hun ikke liker meg, fordi hun liker mannen min 😅. Mannen min syntes også det var rart, men ingen av oss sa noe om det. 

Synes ikke kaffe som velkomst var så rart? Hun møtte oss på flyplassen, hadde med kaffe to go. 

To kaffe to go for tre? Drikker du ikke kaffe? Kan mannen din ha sagt at du ikke drikker kaffe? Da burde hun tatt med 2 kaffe pluss 1 vann. 

Anonymkode: e73f8...3c6

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sykt uhøflig av henne. 

Anonymkode: 973b3...063

Dette. 

Egentlig er det rart å kjøpe noe som helst før man har spurt dem det gjelder om de vil ha en kaffe, men hvis man har bestemt seg for å spandere ett eller annet, kjøper man til alle.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

To kaffe to go for tre? Drikker du ikke kaffe? Kan mannen din ha sagt at du ikke drikker kaffe? Da burde hun tatt med 2 kaffe pluss 1 vann. 

Anonymkode: e73f8...3c6

Mannen min har ikke sagt det nei. Han syntes også det var rart.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Den hendelsen alene hadde ikke ført til at jeg endrer mitt syn på dama. Sikker på at det ikke er du som er sjalu?

Anonymkode: 7cf75...9f9

Ikke denne hendelsen alene. Mange små ting gjennom årene som gir meg denne følelsen. Jeg føler meg på ingen måte truet eller sjalu på henne, men synes jo det er litt kjipt om hun ikke liker meg.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Mannen min har ikke sagt det nei. Han syntes også det var rart.

Da regner jeg med at han delte sin med deg, sånn for å vise st det er en til dere som faktisk hadde lyst på.

Anonymkode: 2ff71...de5

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du har sosiale oppheng som kræsjer både med hverandre og med normale menneskers foretrukne modi.

Anonymkode: abf4a...954

Og dette kan du fastslå på bakgrunn av noen setninger på et forum? Det er imponerende. 

Anonymkode: dd68f...293

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Du har sosiale oppheng som kræsjer både med hverandre og med normale menneskers foretrukne modi.

Anonymkode: abf4a...954

Spennende observasjon basert på ekstremt lite observasjon. Tenker det er du som er rar, jeg.

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Da regner jeg med at han delte sin med deg, sånn for å vise st det er en til dere som faktisk hadde lyst på.

Anonymkode: 2ff71...de5

Nei, det gjorde han ikke. Men det er helt ok, jeg hadde ikke noe ønske om å lage styr.

LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden):

Uhøflig er hun, men om hun har et crush på mannen din har vel ingenting å si så lenge han ikke gjengjelder det?

Nei, det gjør jo ingenting. Men synes det er ubehagelig om hun ikke liker meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...