Gå til innhold

Elektrisk grill?????

Anbefalte innlegg

Weber lumin koster 5000 kr på elkjøp! Totalt uaktuelt. Har dere prøvd en dere er fornøyd med som ligger i en helt annen prisklasse? 

Ikke lov med annet her jeg bor, så det er elektrisk eller ingen ting. Heller mot ingen grill, men tar imot tips.

Anonymkode: ce9eb...d51

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440564-elektrisk-grill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor har elektrisk grill på balkongen, ikke av de dyreste. 

Den er helt ok til å varme pølser med barnebarna, alt annet blir bedre i stekeovn inne. Hun har stekepanne med grillriller i og varmluft på ovnen, det fungerer bedre til "skikkelig" mat

Anonymkode: eb4f5...ced

Spørsmålet mitt er ikke om svigermor sin billige ikke fungerer, eller om stekeovn er bedre. 

Spørsmålet er om noen har prøvd en elektrisk grill som er sammenlignbar med lumin uten at den kostet like mye. Snakker ikke om disse til 299 på biltema. 

Hvis noen har erfaring, svar gjerne. 

Hvis flere skal tipse om stekeovn, så trykk dere ut. 

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Spørsmålet mitt er ikke om svigermor sin billige ikke fungerer, eller om stekeovn er bedre. 

Spørsmålet er om noen har prøvd en elektrisk grill som er sammenlignbar med lumin uten at den kostet like mye. Snakker ikke om disse til 299 på biltema. 

Du får Google, slike svar fortjener ikke svar. 

Anonymkode: 2a924...58a

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Charming. Svaret er at du får det du betaler for. Elektrisk grill funker ikke. 

Anonymkode: b94f7...26a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Du får Google, slike svar fortjener ikke svar. 

Hvorfor skal folk svare komplett idiotiske svar i samtlige tråder her inne? Ingen unntak. 

Hvilken bil ville du kjøpt av X og X? Jeg ville ikke kjøpt bil 🤦‍♀️

Hvis det står mellom taco og lasagne, hva hadde du servert? Jeg hadde servert sushi 🤦‍♀️

Svar på spørsmålet eller klapp igjen. Ja jeg googler heller enn å få idiotsvar av dere.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal folk svare komplett idiotiske svar i samtlige tråder her inne? Ingen unntak. 

Hvis det står mellom taco og lasagne, hva hadde du servert? Jeg hadde servert sushi 🤦‍♀️

Svar på spørsmålet eller klapp igjen. Ja jeg googler heller enn å få idiotsvar av dere.

Hvorfor lagde du innlegget? Du vet hva som skjer i tråder her, og likevel velger du å spørre idiotene her inne.  Da er man jammen ikke spesielt lur. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Herre min skaper! Skal du ha noe som virker, så må du betale. Kjiper du deg til kan du like godt grille over et stearinlys. 

Anonymkode: 54559...927

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hmm, hvordan svarte jeg ikke på spørsmålet ditt?

Svigermor sin kostet mer enn 299 og jeg tror hun kjøpte den på Elkjøp e.l

Helt ok til pølser med ungene, det meste annet blir bedre på ovnen inne.

Var det ikke det du spurte om? Erfaringer med elektrisk grill?

Du må jammen ha stått opp med feil bein i dag...

Anonymkode: eb4f5...ced

Anonym bruker skrev (På 29.5.2023 den 20.10):

Nå fikk ALLE IDIOTENE fryktelig lyst til å svare deg på det du lurte på 😁

Anonymkode: 3fa87...ce7

Annonse

Anonym bruker skrev (På 29.5.2023 den 22.00):

Herre min skaper! Skal du ha noe som virker, så må du betale. Kjiper du deg til kan du like godt grille over et stearinlys. 

Anonymkode: 54559...927

Hva er det du er så himla sur for i dag? Fått kjeft av en voksen?

Anonymkode: 6c27e...b3d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har denne og er veldig fornøyd. Har kjøpt stativet som følger med og den fungerer helt perfekt. 

image.thumb.png.d1349f751d20c4ba41bc1357de3903c4.png

Anonymkode: e5487...800

Takk for svar. Denne var ikke så ille pris, skal sjekke den ut 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...