Gå til innhold

Stolt av nordmenn!

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (33 minutter siden):

Da burde du jo komme med dine syn på annet enn oppførsel, sevice og stil som jeg så overfladisk nevnte her? 

Det er liksom så lite interessant og vesentlig hva du IiKKE ville svart 🙃 

Igjen den uspiselige hersketeknikken. Du evner ikke å ha en normal diskusjon. 

Anonymkode: be3e1...a29

Fortsetter under...

Gjest Danida
ReneRene skrev (5 timer siden):

Jah, men nå tenkte jeg jo å skrive noe fint om nordmenn da. Og kanskje andre ville komme med noe også? Siden det blir så mange kommentarer på at det er mye bra med oss. Men nei. Damned if you do and damned if you dont 🙃

Ja, det kommer sikkert av at andre rundt deg ikke er så opptatt av hva noen tilfeldig utvalgte utlendinger mener. Og andre rundt deg er heller ikke så opptatt av å påta seg skam eller stolthet basert på hva noen tilfeldig utvalgte utlendinger mener.

Så bottom line er, samme om amerikanere liker seg på byen i Oslo, eller om et utenlandsk sportspublikum blir sjokkerte over dårlige tapere i idrett, så er det å engasjere seg emosjonelt i det, eller starte skriverier om det, neppe så vanlig som du tror.

Ingen syns det er feil at du endrer fokus fra negativ til positivt, hvis det er det du tror - det er ikke det du har fått kritikk for heller. Men at du i det hele tatt sitter og vurderer om verdens syn på Norge er positivt eller negativt, det er det rare her, og især hvis du baserer disse skiftende konjunkturene på om en rikmannsdatter har tatt seg bra ut på rød løper....

Gjest Danida
ReneRene skrev (5 timer siden):

Må du slutte. Jeg oppfører meg vel bra mot brukere her eller? Jeg skriver aldri "du er sånn og du er ditt og natt" Jeg angriper ikke folk heller. Det skjer ikke. At jeg irriterer eller what ever- det får være. Tror du ikke noen irriterer meg her noen ganger??? 

Jeg skriver ikke sånne ting som mange andre gjør her jeg altså. Og jeg akter ikke å begynne og kritisere ting som går på person her heller. Det kunne ikke ramle meg inn faktisk. 

Hvis du har vært utestengt for personangrep tre ganger på et år, så tror jeg nok du har ramla i den fella selv også en del ganger. For det er faktisk ganske vanskelig å bli utestengt. Så det der er i beste fall løgn.

Gjest Danida
ReneRene skrev (1 time siden):

Da burde du jo komme med dine syn på annet enn oppførsel, sevice og stil som jeg så overfladisk nevnte her? 

Akkurat det gjorde jo et tjuetalls mennesker i den forrige tråden din, da. De nevnte politikk, kultur, historie, humanitære verdier, menneskerettigheter og mye annet (ting som du burde kjenne til, siden du aldri har møtt noen her på forum som kan mer om norsk historie og kultur enn deg selv), men du valgte likevel å fokusere på 3-4 personer som hadde blitt sure på tv.

Har noen fått med seg Viggo Venn som har kommet til finalen i BGT? 

Stolt over at vi har så crazy klovner fra Norge. Jeg skjønner ingenting av humoren via skjerm, men mulig dette er noe man må oppleve live. Jeg sitter bare og lurer på hva fan folk hyler av latter for, og at folk hyller ham der borte. Men gøy er det jo at han blir så populær. 

Annonse

ReneRene skrev (14 minutter siden):

Har noen fått med seg Viggo Venn som har kommet til finalen i BGT? 

Stolt over at vi har så crazy klovner fra Norge. Jeg skjønner ingenting av humoren via skjerm, men mulig dette er noe man må oppleve live. Jeg sitter bare og lurer på hva fan folk hyler av latter for, og at folk hyller ham der borte. Men gøy er det jo at han blir så populær. 

Nå pisker du en død hest. 

Anonymkode: be3e1...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...