Gå til innhold

Stolt av nordmenn!

Anbefalte innlegg

Amerikanerne som har vært i Oslo skryter mye av måten de er tatt i mot på. Folk er også positive i de kommentarfeltene jeg har rukket å se litt gjennom i dag. Jeg møtte noen av dem selv også, men det var et stykke utenfor Oslo da, og folk der var kjempetrivelige de også. De holdt ene cafeen med servering åpen kun for dem. Service fra ende til annen, og de jeg har hørt har snakke mer med dem, og vært sammen med dem, og de få jeg traff selv pluss de som har vært i media, har vært 100% fornøyd med oppholdet. Det er gøy 😊 så vi får spredd et godt rennome om oss nå. 

Sånn utenom det så var ene Spetalenjenta ( glemt hvem av dem ) og Gustav Witzøe i Cannes og gjorde godt inntrykk. Mest var det Rawdah Mohammed som vakte oppsikt da, for hun er helt utrolig flott og er jo mer proff. Hun så helt stunning ut! 

Så da kan dere følge opp med og si mer positivt om nordmenn 🇧🇻

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440562-stolt-av-nordmenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor dette behovet for å kategorisere folk? Det finnes gode, kloke, snille og flinke nordmenn og det finnes dumme, slemme og onde nordmenn. Man trenger ikke tråd etter tråd for å fastslå selvfølgeligheter. 

Anonymkode: be3e1...a29

Det handler ikke om å kategorisere. Det handler om å rose folk for handlinger og holdninger. Dette er tvert om å kategorisere. 

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Det handler ikke om å kategorisere. Det handler om å rose folk for handlinger og holdninger. Dette er tvert om å kategorisere. 

Men hvorfor skal du stadig rose eller kritisere? Hvorfor tror du at noen bryr seg om merkelappene du setter på andre?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor skal du stadig rose eller kritisere? Hvorfor tror du at noen bryr seg om merkelappene du setter på andre?

Fordi jeg har meninger og synspunkt på ting? Ikke verre enn det samt at jeg følger med litt.

Syns både kritikk og ros er viktig, og akkurat nå fortjener alle som har bidratt til at flere tusen amrikanere har hatt et flott opphold i Oslo og omegn all ros de kan få. Du trenger ikke bry deg da. Bevares. 

Annonse

Politiet uttaler også at de ikke har hatt ett eneste oppdrag eller melding om uro med amerikanerne. Det har vært 4500 av dem, så det er veldig bra og ganske utrolig. Men det har jo hatt sitt å si for hvordan de er blitt tatt i mot også. De sa at Norge var det beste landet de har vært i, fordi bla Franskmenn opptrådte arrogant  Italienerne brydde seg ikke (!) 

Godt å høre ( om Norge ) 

ReneRene skrev (1 time siden):

Amerikanerne som har vært i Oslo skryter mye av måten de er tatt i mot på. Folk er også positive i de kommentarfeltene jeg har rukket å se litt gjennom i dag. Jeg møtte noen av dem selv også, men det var et stykke utenfor Oslo da, og folk der var kjempetrivelige de også. De holdt ene cafeen med servering åpen kun for dem. Service fra ende til annen, og de jeg har hørt har snakke mer med dem, og vært sammen med dem, og de få jeg traff selv pluss de som har vært i media, har vært 100% fornøyd med oppholdet. Det er gøy 😊 så vi får spredd et godt rennome om oss nå. 

Sånn utenom det så var ene Spetalenjenta ( glemt hvem av dem ) og Gustav Witzøe i Cannes og gjorde godt inntrykk. Mest var det Rawdah Mohammed som vakte oppsikt da, for hun er helt utrolig flott og er jo mer proff. Hun så helt stunning ut! 

Det positive med nordmenn er at de stort sett ikke føler behovet for å kategorisere andre.

Annonse

ReneRene skrev (5 timer siden):

Du er helt i fullt alvor stolt av at to søkkrike mennesker viser seg frem i Cannes? Da legger du ikke lista særlig høyt, må jeg si. 

Anonymkode: 4b4ef...b09

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Du er helt i fullt alvor stolt av at to søkkrike mennesker viser seg frem i Cannes? Da legger du ikke lista særlig høyt, må jeg si. 

Nei, jeg la den kanskje lavt. Rart ingen har flere forslag da ☺️ 

Kunne skrevet mye mer jeg, men tenkte andre kunne få bidra litt med positivitet også. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig, det har motsatt effekt på meg.

Anonymkode: 029bc...614

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Enig, det har motsatt effekt på meg.

Anonymkode: 029bc...614

De gjorde bra figur alle tre, og Rawdah spesielt er helt i toppklasse. En veldig flott og spesiell både person og modell .Vi må vise oss fra flere sider og på flere arenaer. Det er positivt selv om Cannes kanskje ikke er det nordmenn flest er opptatt av, eller hvem som er invitert 🙂

Petter Northug satt virkelig Norge på kartet da han gikk, med sin store munn og ablegøyer. Da eide vi vinteridretten og jeg kjente på stoltheten hver gang han sto på toppen av seierspallen. Han har trådd litt feil, men reist seg på en forbilledlig måte og nå er han på trappene med et nytt tv-program. Slikt heier jeg på. 

At noen har en rik pappa som betaler en inn på div eventer gjør meg ikke så stolt. Heller ikke at folk klarer å oppføre seg som forventet når man får besøk av et annet land sitt forsvar. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Petter Northug satt virkelig Norge på kartet da han gikk, med sin store munn og ablegøyer. Da eide vi vinteridretten og jeg kjente på stoltheten hver gang han sto på toppen av seierspallen. Han har trådd litt feil, men reist seg på en forbilledlig måte og nå er han på trappene med et nytt tv-program. Slikt heier jeg på. 

At noen har en rik pappa som betaler en inn på div eventer gjør meg ikke så stolt. Heller ikke at folk klarer å oppføre seg som forventet når man får besøk av et annet land sitt forsvar. 

Nei, jeg blir ikke så stolt over at noen blir invitert jeg heller sånn sett. Men at de gjør en god figur derimot- det er kult. Og ganske viktig 🙂 skal ikke kimse av det, og det er jo bare fint hvis vi gjør oss positivt bemerket på flere områder. 

ReneRene skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg blir ikke så stolt over at noen blir invitert jeg heller sånn sett. Men at de gjør en god figur derimot- det er kult. Og ganske viktig 🙂 skal ikke kimse av det, og det er jo bare fint hvis vi gjør oss positivt bemerket på flere områder. 

Men er det positivt å stille oppstylet på en rød løper man har kjøpt seg retten til? Hun har jo ingenting annet å vise til enn at hun er pappas pike. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men er det positivt å stille oppstylet på en rød løper man har kjøpt seg retten til? Hun har jo ingenting annet å vise til enn at hun er pappas pike. 

Og som pappas pike har hun noe å bevise 😆 tulla ( litt ) 

Nå gjaldt dette tre norske personer, og det er ikke for gitt at de oppfører seg bra eller gjør det med stil altså. Bare så det er nevnt. Så da velger jeg å være positiv til oppmøte deres og tenke at de ihvertfall ikke ga noe dårlig inntrykk på noen måte, tvert i mot. 

Nå gjaldt dette tre norske personer, og det er ikke for gitt at de oppfører seg bra eller gjør det med stil altså. Bare så det er nevnt. Så da velger jeg å være positiv til oppmøte deres og tenke at de ihvertfall ikke ga noe dårlig inntrykk på noen måte, tvert i mot. 

Du er positiv til ar de i det minste ikke ga et dårlig inntrykk, du setter ikke lista særlig høyt vil jeg si.

Anonymkode: 5a2c5...a2a

Dette smaker flaut uansett hvordan du prøver å vri det. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du er positiv til ar de i det minste ikke ga et dårlig inntrykk, du setter ikke lista særlig høyt vil jeg si.

Anonymkode: 5a2c5...a2a

Jeg stiller kanskje ikke så høye krav?  God oppførsel setter jeg høyst. Og hvis de oppfører seg på en mer utfordrende måte, så må det i det minste være et intelligent motiv bak. 

Jeg syns stil og god smak er viktig når folk stiller på rød løper. At de har god holdning og selvsikkerhet. Det er flott, og her må jeg igjen utmerke Rawdah foran de to andre, men så er hun også proff toppmodell, så ikke så rart. De to andre klarte seg bra! Det syns jeg er kult når de først er i Cannes sammen med verdensstjerner.

Så elsker jeg god service og selvtillit nok til å vise det, som mange bedrifter og restauranter gjorde i Oslo de dagene nå. Det er dritkult! Og folk som tok godt vare på anrikanernerne ellers. Sånt liker jeg veldig godt.

Høye krav eller ei. Det spiller absolutt ingen rolle, da det motsatte fint skjer det også. Som sikkert ikke er fremmed for deg heller 🙂 om det er nordmenn eller ei. 

Endret av ReneRene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...