Gå til innhold

Dans, teater el. for uerfaren voksen

Anbefalte innlegg

Jeg har fått store barn og såpass mye fritid at jeg har blitt rastløs og lyst til å begynne med en aktivitet til høsten. Nå går og jogger jeg turer og jeg har prøvd meg på treningssenter, men sistnevnte synes jeg rett og slett er jammerlig kjedelig. Så jeg har begynt å få lyst til å plukke opp interessen fra da jeg var ungdom, nemlig teater og kanskje dans. Jeg drev litt med improvisasjonsteater og gikk et år på dans, men vil definitivt kalle meg selv nybegynner likevel. Spørsmålet er hvor i alle dager man finner noe slikt som voksen? Jeg har selvfølgelig prøvd å google, men det dukker helst opp ting til barn. Det kom opp et musikkteater, men jeg har overhodet ikke en fin sangstemme, så det ble litt skummelt. Noen voksne som driver med noe av dette som har tips? Jeg bor i Bergen. 

Anonymkode: b338b...2ec

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144440556-dans-teater-el-for-uerfaren-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har fått store barn og såpass mye fritid at jeg har blitt rastløs og lyst til å begynne med en aktivitet til høsten. Nå går og jogger jeg turer og jeg har prøvd meg på treningssenter, men sistnevnte synes jeg rett og slett er jammerlig kjedelig. Så jeg har begynt å få lyst til å plukke opp interessen fra da jeg var ungdom, nemlig teater og kanskje dans. Jeg drev litt med improvisasjonsteater og gikk et år på dans, men vil definitivt kalle meg selv nybegynner likevel. Spørsmålet er hvor i alle dager man finner noe slikt som voksen? Jeg har selvfølgelig prøvd å google, men det dukker helst opp ting til barn. Det kom opp et musikkteater, men jeg har overhodet ikke en fin sangstemme, så det ble litt skummelt. Noen voksne som driver med noe av dette som har tips? Jeg bor i Bergen. 

Stepindansestudio har nybegynnerkurs for voksne. Både i Fyllingsdalen og på Midtun. Jazzdans og hiphop, mulig samtidsdans også. Teater vet jeg ikke.

Anonymkode: 2d697...87a

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Kanskje revy hadde vært noe for deg? Mange amatørteatergrupper driver med lokalrevy, der sang, dans og teater inngår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...