Gå til innhold

Noen her som har en tupperware servofix og bruker den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Det er pannekakeboksen vår. Bretter dem i fire og legger i boksen etter hvert som jeg steker. Da holder de seg varme til vi skal spise. Kan også brukes til å holde annen middagsmat varm på bordet, feks poteter eller grønnsaker osv. 

Anonymkode: 5af4d...35a

Pannekaker her også. Men den kan også brukes til å "koke" - dvs trekke, fisk i. Det har jeg aldri testet, men jeg kjenner folk som sier det fungerer helt fint. Men til pannekaker er den helt topp.  Minner meg på at det er lenge siden jeg har brukt den, så kanskje på tide å finne den fram igjen.

Anonymkode: 039c7...998

Anonym bruker skrev (På 29.5.2023 den 0.01):

Ja. Det er pannekakeboksen vår. Bretter dem i fire og legger i boksen etter hvert som jeg steker. Da holder de seg varme til vi skal spise. Kan også brukes til å holde annen middagsmat varm på bordet, feks poteter eller grønnsaker osv. 

Anonymkode: 5af4d...35a

Hvor lenge steker du pannekaker om de ikke holder seg varme?

Selv steker jeg og legger i en stabel på en tallerken, de er gode og varme, og ikke soggy, når de spises. Stabelen holder jo på varmen. Men jeg steiker ikke i timesvis og vi spiser jo rett etter jeg har stekt. 

Anonymkode: e0dbe...55e

Annonse

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Pannekaker her også. Men den kan også brukes til å "koke" - dvs trekke, fisk i. Det har jeg aldri testet, men jeg kjenner folk som sier det fungerer helt fint. Men til pannekaker er den helt topp.  Minner meg på at det er lenge siden jeg har brukt den, så kanskje på tide å finne den fram igjen.

Anonymkode: 039c7...998

Vet du hvordan man trekker fisk i den?

Hi

Anonymkode: 44de1...50a

Takk for alle svar og tips. Ser nesten alle sier pannekaker, mamma har og en sånn og den ble bare brukt til pannekaker når jeg vokste opp, mamma har aldri brukt den til noe annet og visste ikke hva jeg ellers kunne bruke den til. Vi spiser lite pannekaker, så skulle gjerne hatt litt flere bruksområder. Salat var lurt å ha i den, det skal testes. Holde maten varm var og lurt. Spennende at man kan trekke fisk i den, det må jeg prøve ut. Kom gjerne med flere tips 😊

Hi

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Vet du hvordan man trekker fisk i den?

Hi

Sjekk ut heimesidene til tupperware.

Umiddelbart vil eg tenke at ein heller kokande vatn i boksen, ikkje meir enn at det held seg unna innerboksen, legg fisken i og setter på lokket i x antall minutt.

☆☆☆ skrev (45 minutter siden):

Sjekk ut heimesidene til tupperware.

Umiddelbart vil eg tenke at ein heller kokande vatn i boksen, ikkje meir enn at det held seg unna innerboksen, legg fisken i og setter på lokket i x antall minutt.

Takk, skal teste. Jeg har kikket på hjemmesidene, men finner ikke noe der.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Takk, skal teste. Jeg har kikket på hjemmesidene, men finner ikke noe der.

Hi

https://no.pinterest.com/pin/309129961934690637/

Fant denne, kanskje den er til hjelp? Eg tok visst feil når det gjeld væskemengde. 

Endret av ☆☆☆
☆☆☆ skrev (3 minutter siden):

https://no.pinterest.com/pin/309129961934690637/

Fant denne, kanskje den er til hjelp? Eg tok visst feil når det gjeld væskemengde. 

Hmm, fisken skal være dekket, det hadde jeg ikke trodd. Takk for link 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...