Gå til innhold

Hvilken storby i Europa anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 29.5.2023 den 9.31):

Det betyr ikke så mye egentlig for vi skal kjøre fra sør i Italia men skal bruke gode to uker så vi kjører gjerne «hvor som helst». 

Anonymkode: de3bd...78d

Kan være dere har fått grei dose Italia og varme, jeg ville siktet mot noe lengre nord i Europa på vei hjem. Normandie hvis dere synes historie er spennende. København om mat er en viktig del av opplevelsen. 2 uker så rekker dere begge deler. 

Anonymkode: 141d2...02e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Med bil vet jeg ikke om Dublin er så lurt, men har dere mulighet en annen gang, så dra dit!

Ellers er jo København alltid dejligt, og Krakow er også flott.

Anonymkode: 6e5a3...97d

Dublin ❤️ så drittlei turister og likevel så imøtekommende. Innbyggere der og nordmenn er nesten prikk like! Men det er Oscar Wilde og nydelige menn og verdens flinkeste mennesker til å underholde og ha viljen til det. Jeg elsker Dublin. Det er byen å vandre rundt mens du kun ser deg rundt uten å være redd for at de skal lure deg eller frastjele deg alt du har.

Som å være i Norge unntatt at de kan underholdning og er litt frekkere mht væremåte. De gidder ikke å være så hensynsfulle 😂 digger folka der. 

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (4 timer siden):

Dublin ❤️ så drittlei turister og likevel så imøtekommende. Innbyggere der og nordmenn er nesten prikk like! Men det er Oscar Wilde og nydelige menn og verdens flinkeste mennesker til å underholde og ha viljen til det. Jeg elsker Dublin. Det er byen å vandre rundt mens du kun ser deg rundt uten å være redd for at de skal lure deg eller frastjele deg alt du har.

Som å være i Norge unntatt at de kan underholdning og er litt frekkere mht væremåte. De gidder ikke å være så hensynsfulle 😂 digger folka der. 

Jeg er så stolt av irene!!

Anonymkode: 6e5a3...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...