Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Her er ungene i seng, og mannen kommer ikke hjem før i morgen. Jeg har laget meg noen chili-cheese nuggets og mozzarella sticks, åpnet en øl og sitter og ser "Helsekost Furuseth" Anonymkode: cf82f...513
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Føler jeg er i fengsel i mitt eget hjem. Vi har bare vært inne siden fredag ettersom barnet mitt er syk har feber og er kraftig forkjølet. Å når vi er så mye hjemme uten å egentlig har noe å bruke tiden på så blir dagene eviglange,å angsten kommer tilbake. Han er 10 år da så kunne vært vekke en stund bare for å lufte hodet,tror jeg skal få gjort det imorgen så jeg ikke går på veggene her. Vet at å gå på tur å få frisk luft hjelper veldig godt på psyken. Anonymkode: ce74e...9fa
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Har liggi i koma på sofaen i absolutt hele dag fordi jeg har en fyllesyke som ikke ligner _noe_! Anonymkode: 1a7e5...f91
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #4 Skrevet 28. mai 2023 Endelig stua for meg selv, så jeg ser film jeg VIL se😅 Anonymkode: 74f90...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå