Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Skrevet 28. mai 2023 Jeg går på kobberspiral, og gjort det noen år nå. Mensen kommer alltid på det tidspunktet appen flow spår. Min siste mens var rar, blødde smått i tre dager. Jeg blør alltid en del, og aldri kortere enn seks dager. Jeg hadde i følge appen eggløsning for fire dager siden, men samme dag som eggløsninga starta, så fikk jeg en blødning, og det blør fortsatt (dag fire), og ganske sterke menssmerter. Ganske kraftig blødning også. Bytte tampong ca hver 3 time. Fikk skikkelig ømme bryster ca 1 1/2 uke før mensen, og det har vedvart frem til nå. Har aldri opplevd dette før. Er i slutten av tredve årene. Er dette normalt? 😅 Anonymkode: 31594...fb5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Det er helt normalt å en og annen gang gjennom våre 40 år med mensen være litt hormonforstyrret. Men det kan jo være noe galt også, alt fra graviditet som har endt i en abort til kreft, så de sier at man skal gå til lege om man opplevder unormale blødninger. Anonymkode: 434be...b90
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 https://www.klikk.no/produkthjemmesider/bam/jordmor/kan-man-bli-gravid-med-kobberspiral-2629344 Anonymkode: 434be...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå