Gå til innhold

DB til 11 åring.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel helt an på hva siden skal brukes til? Min 180cm lange tenåring bruker sin til alt, aka skole og trening, håndbagasjen på reiser og helgetur/ overnatting. Han har 30 liter(den største sekken). Jeg er 167 cm, og har en på 25 liter som jeg bruker til korte jobbreiser, evt jobbdager med mye med som pc, bøker, skiftetøy/sko el treningssaker. For reiser holder den 1/2 netter alt etter hvor godt du pakker antrekk. Sko fyller endel så om jeg greier meg med et par sko så er den super. 25 liter er mer enn lang nok på min rygg. 

Bloddyre, men også veldig praktiske og anvendelige. Jeg har f.eks blitt god i en vond nakke- bærer ikke tunge skuldervesker og weekendbagger mer. Heller sekk mef vekta jevnt fordelt. Begge de vi har er mye brukt- ser helt fine ut og synes å ha god kvalitet på glidelåser o.l

Anonymkode: 37edf...cb3

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Kommer vel helt an på hva siden skal brukes til? Min 180cm lange tenåring bruker sin til alt, aka skole og trening, håndbagasjen på reiser og helgetur/ overnatting. Han har 30 liter(den største sekken). Jeg er 167 cm, og har en på 25 liter som jeg bruker til korte jobbreiser, evt jobbdager med mye med som pc, bøker, skiftetøy/sko el treningssaker. For reiser holder den 1/2 netter alt etter hvor godt du pakker antrekk. Sko fyller endel så om jeg greier meg med et par sko så er den super. 25 liter er mer enn lang nok på min rygg. 

Bloddyre, men også veldig praktiske og anvendelige. Jeg har f.eks blitt god i en vond nakke- bærer ikke tunge skuldervesker og weekendbagger mer. Heller sekk mef vekta jevnt fordelt. Begge de vi har er mye brukt- ser helt fine ut og synes å ha god kvalitet på glidelåser o.l

Spørsmålet mitt er jo for å vite hvilken størrelse som passer en gjennomsnittlig 11 åring. Han kan jo ikke ha 30 l uansett hvor praktisk det hadde vært. Sekken skal i første omgang brukes på togferie. 

hi

Anonymkode: d6128...ce0

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det vet jeg ikke. Hvorfor spør du meg?

Du er ikke så dum som gjør deg her håper jeg. Bra respons for å få gode svar hi 🙄Tenk så enkelt det hadde vært å bare svart skikkelig.

Anonymkode: 4174d...6b4

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Du er ikke så dum som gjør deg her håper jeg. Bra respons for å få gode svar hi 🙄Tenk så enkelt det hadde vært å bare svart skikkelig.

Anonymkode: 4174d...6b4

Det ble spurt om hva BD var. Det er ikke det jeg etterspør, så jeg vet ikke hva det er. 

Og om man ikke vet hva DB, som jeg spør om, er, så kan man neppe hjelpe meg uansett.

Min jente på 12 (153 høy) har 25 liter. De fleste venninne har 25, eller 20l. 
25 ser litt stort ut, men samtidig må hun jo ha plass til tingene sine ❤️

30 l hadde vært komisk stort på henne, i DB sekk vel og merke!

Anonymkode: 9ce04...1c1

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Min jente på 12 (153 høy) har 25 liter. De fleste venninne har 25, eller 20l. 
25 ser litt stort ut, men samtidig må hun jo ha plass til tingene sine ❤️

30 l hadde vært komisk stort på henne, i DB sekk vel og merke!

Anonymkode: 9ce04...1c1

Tusen takk for svar! Min 11 åring er bare 147 cm så da blir kanskje 25 l litt stort. Men som du sier så skal de ha plass til tingene, han skal bære sine egne klær i en uke. 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 28.5.2023 den 17.52):

Spørsmålet mitt er jo for å vite hvilken størrelse som passer en gjennomsnittlig 11 åring. Han kan jo ikke ha 30 l uansett hvor praktisk det hadde vært. Sekken skal i første omgang brukes på togferie. 

hi

25 L da, vist du antar en 11 åring et litt kortere enn 180 liksom….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...