Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huset er ikke så tungsolgt som det ser ut til altså, det er ikke lenge siden snøen gikk der. Enig at tomta er litt eksponert, men det er intet innsyns inn i huset. Svært sentral beliggenhet da. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg likte det ikke.

For dyrt

Elendig tomt. Huset er for stort for tomten og den er altfor eksponert, fra alle kanter.

Huset innvendig var også litt rart i planløsningen.

Så jeg ville nok lett videre.

Anonymkode: 6dd5c...684

Hva med planløsning er rart tenker du? 

Anonymkode: d9325...07b

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Huset er ikke så tungsolgt som det ser ut til altså, det er ikke lenge siden snøen gikk der. Enig at tomta er litt eksponert, men det er intet innsyns inn i huset. Svært sentral beliggenhet da. 

Hva med planløsning er rart tenker du? 

Jeg likte ikke kjøkken, spisestue, stue på rekke sånn. Greit med delvis åpen løsning, men her synes jeg det ble for åpent og kjøkkenet ble ikke så fint. Mener ikke at kjøkkenet trenger være helt avstengt eller lite og intimt, men her synes jeg det ble for åpent på en måte. Synes jeg da.

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg likte ikke kjøkken, spisestue, stue på rekke sånn. Greit med delvis åpen løsning, men her synes jeg det ble for åpent og kjøkkenet ble ikke så fint. Mener ikke at kjøkkenet trenger være helt avstengt eller lite og intimt, men her synes jeg det ble for åpent på en måte. Synes jeg da.

Ah skjønner. Nei akkurat den løsningen er det vi liker best😅 Hver sin smak med andre ord, men takk for innspill😊

Planløsningen virker bra, min erfaring er at mange ikke får rett inntrykk av planløsningen når det ikke er møbler på bildene. 

Jeg ville satt meg inn i skoler, barnehager og fritidssysler, skolevei, vei til jobb, nærmeste matbutikk etc. For meg hadde det vært en viktig del av valget.

Anonymkode: 636c9...fc4

Ouff, det synes jeg var stilforvirra - sveitserhus møter amerikanske søyler og block watne midt i et boligfelt? Og det badet i 1. etasje var jo helt grusomt, er det virkelig fra 2017? Liker heller ikke den blanke, gulnede parketten. Nei, jeg ville sett etter noe annet. Men det er meg, da.

Anonymkode: 01647...691

Annonse

Jeg forstår ikke hvordan dette kan være bygd i 2017, de har valgt alle fellene fra 80- og 90- tallet. I alle dager. 

Men kanskje det er en fordel? Skremmer vekk kjøpere. Hvordan ligger det an i pris sammenlignet med annet i området? Pris pr kvm. 

Anonymkode: b8920...6db

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Planløsningen virker bra, min erfaring er at mange ikke får rett inntrykk av planløsningen når det ikke er møbler på bildene. 

Jeg ville satt meg inn i skoler, barnehager og fritidssysler, skolevei, vei til jobb, nærmeste matbutikk etc. For meg hadde det vært en viktig del av valget.

Anonymkode: 636c9...fc4

Enig med deg, tror de kan potensielt gjøre ett kupp hvis dette er i boks og det handler om å se forbi dårlig møblering og stil. Men jeg kjenner ikke området godt til å si noe om det. Dra på visning og sjekk solforhold også. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Huset er ikke så tungsolgt som det ser ut til altså, det er ikke lenge siden snøen gikk der. 

Alle dokumentene i salgsoppgaven er fra rundt 20. april, så jeg tipper det har ligget ute en stund. Ingen visninger satt opp heller, så det tyder vel på at det ikke ble solgt med en gang?

Anonymkode: 01647...691

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ikke noe gærent med det huset der. Litt nærme vann, men det er bare å ta en prat med barna om. 

Anonymkode: 187f4...885

Det er langt unna vann altså😜

Takk for alle innspill, setter pris på det! Huset har hatt en visning, der var vi. Har bare ligget ute fire uker, og er i øvre prissjikt i dette området. Tomta er svært sentral, med fantastisk utsikt, det er blant det vi liker. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er langt unna vann altså😜

Takk for alle innspill, setter pris på det! Huset har hatt en visning, der var vi. Har bare ligget ute fire uker, og er i øvre prissjikt i dette området. Tomta er svært sentral, med fantastisk utsikt, det er blant det vi liker. 

Overflater kan endres. Tomt, beliggenhet, solforhold og store endringer byggteknisk er noe annet. Hvis det kun er profilen på kjøkken og grønt teppe på balkong som er problemet, er det enkelt å fikse. 

Lov å teste bud under prisantydning. Verste som skjer er ett nei. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Overflater kan endres. Tomt, beliggenhet, solforhold og store endringer byggteknisk er noe annet. Hvis det kun er profilen på kjøkken og grønt teppe på balkong som er problemet, er det enkelt å fikse. 

Lov å teste bud under prisantydning. Verste som skjer er ett nei. 

Takk, det har du rett i!

Her er det bare å flytte rett inn. Du må ikke gjøre noe med en gang. Men er ikke så fan av kjøkkenet, bad 1,etasje og vaskerom. Resten trenger bare litt maling. Likte heller ikke husfargen sammen med takfargen ute. Men alt dette er bare kosmetisk. Så det er egentlig om dere liker beliggenheten som er avgjørende.

Anonymkode: 0383b...fda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...