Gå til innhold

Er disse skoene fine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er helt ok, men personlig synes jeg sålen er litt vel "traktor".

Har et par Hoka selv, og de er helt ok (men jeg må opp en størrelse i forhold til andre sko for de er trange), men sålen er liksom større enn skoen og blir litt voldsom.

Jeg personlig likger Sketchers bedre, både i utseende og komfort. Men det er jo smak og behag, og forskjellige føtter.

Anonymkode: 2eca0...c65

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

De er helt ok, men personlig synes jeg sålen er litt vel "traktor".

Har et par Hoka selv, og de er helt ok (men jeg må opp en størrelse i forhold til andre sko for de er trange), men sålen er liksom større enn skoen og blir litt voldsom.

Jeg personlig likger Sketchers bedre, både i utseende og komfort. Men det er jo smak og behag, og forskjellige føtter.

Anonymkode: 2eca0...c65

Helt enig med deg mtp Hoka sko og såle. Jeg har prøvd de to ganger men jeg klarer bare ikke disse skoene, jeg føler meg som ei and i de.

Anonymkode: 0489a...aa4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Helt enig med deg mtp Hoka sko og såle. Jeg har prøvd de to ganger men jeg klarer bare ikke disse skoene, jeg føler meg som ei and i de.

Anonymkode: 0489a...aa4

Hoka sko er bygget på en spesielle måte, og det betyr også at de ikke passer for alle bein. Det gjelder forsåvidt alle sko, men noen sko er mer spesielle enn andre. Jeg kan ikke bruke Hoka, så jeg må velge andre merker. Sketchers, der i mot, passer meg perfekt og de er en nytelse å gå i. 

Anonymkode: 6284c...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...