Anonym bruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Jeg er i ferd med å avslutte en bachelor. Det siste som står igjenn er en avsluttende fagoppgave som skal leveres om et par uker. Hva er egentlig forskjellen på en bacheloroppgave og en fagoppgave? Så vidt jeg kan se på beskrivelsen er det helt like krav men navnet er ulikt. Noen som vet? Anonymkode: 54f5f...1a0
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Da jeg skrev min bacheloroppgave, for mange år siden, måtte vi selv ut å utføre studie/forskning enten ved bruk av kvalitativ eller kvantitativ metode. Vi måtte bearbeide produktet, transkribere, levere inn forskningsgrunnlaget, søke godkjenninger om det var behov for det osv. Selve oppgaven skrev jeg på 14 dager. Men forarbeid, praktisk gjennomføring av min ‘forskning’ brukte jeg omlag 1 og 1/2 mnd. på Anonymkode: cb6d1...b30
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg er i ferd med å avslutte en bachelor. Det siste som står igjenn er en avsluttende fagoppgave som skal leveres om et par uker. Hva er egentlig forskjellen på en bacheloroppgave og en fagoppgave? Så vidt jeg kan se på beskrivelsen er det helt like krav men navnet er ulikt. Noen som vet? Anonymkode: 54f5f...1a0 Det er det samme Anonymkode: 60a8c...8b8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Da jeg skrev min bacheloroppgave, for mange år siden, måtte vi selv ut å utføre studie/forskning enten ved bruk av kvalitativ eller kvantitativ metode. Vi måtte bearbeide produktet, transkribere, levere inn forskningsgrunnlaget, søke godkjenninger om det var behov for det osv. Selve oppgaven skrev jeg på 14 dager. Men forarbeid, praktisk gjennomføring av min ‘forskning’ brukte jeg omlag 1 og 1/2 mnd. på Anonymkode: cb6d1...b30 Det måtte vi i etnografisk prosjekt, mens bacheloren kunne vi skrive gjennom et litteraturstudie. Kommer nok an på retningslinjene ved hver enkelt linje, samt antall studiepoeng bacheloroppgaven er på. Fagoppgave og bacheloroppgave inneholder stort sett samme elementer. Anonymkode: d9623...071
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Da jeg skrev min bacheloroppgave, for mange år siden, måtte vi selv ut å utføre studie/forskning enten ved bruk av kvalitativ eller kvantitativ metode. Vi måtte bearbeide produktet, transkribere, levere inn forskningsgrunnlaget, søke godkjenninger om det var behov for det osv. Selve oppgaven skrev jeg på 14 dager. Men forarbeid, praktisk gjennomføring av min ‘forskning’ brukte jeg omlag 1 og 1/2 mnd. på Anonymkode: cb6d1...b30 Alt det må gjøres i de oppgavene jeg skriver også. Anonymkode: 54f5f...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå