Gå til innhold

Hva skal dere fylle pinsen med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Husk at det er bålforbud mange steder.

Anonymkode: f6f14...49f

Jada mamma!! Her har det regnet i 5 dager, det skal regne i helgen og vi er ikke i skogen. Der vi skal overnatte er det også laget til bålplass. Det kommer til å være innenfor det som er lovlig. Takk for oppdragelsen.

Anonymkode: 8356c...d66

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jada mamma!! Her har det regnet i 5 dager, det skal regne i helgen og vi er ikke i skogen. Der vi skal overnatte er det også laget til bålplass. Det kommer til å være innenfor det som er lovlig. Takk for oppdragelsen.

Anonymkode: 8356c...d66

Det var da voldsomt til snurt respons.

Annonse

Dro til sommerhuset natt til fredag og fikset istand til gjester og familie som kom i går formiddag. Så hadde vi ganske stort party/ selskap her i går kveld. Dro avgårde med båten mens de fleste sov, og nå sitter jeg og tar meg en kald øl noen øyer bortenfor og ser på folk og fe.

Så blir det tilbake og fikse middag som blir mye god grillmat og salater osv senere i dag. Sikkert party i kveld også. I morgen drar alle unntatt jeg hjem.  Pinsa har vært veldig fin til nå, og det er den igrunnen hvert år. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det var da voldsomt til snurt respons.

Ikke meg du svarer. Må bare si. Det er unektelig litt irriterende med slike bedrevitere som responderer som om man er ti år. Det er snakk om voksne folk her. 
Skal på biltur. Husk å bruke bilbelte da. 
Skal spise spekemat. Husk at gravide ikke kan spise dét. (Uten at graviditet er nevnt). 
Skal på ferie til Hellas. Husk at kursen er dårlig nå da. 
Jeg lurer på hvorfor folk føler de må komme med formaninger på et helt ordinært svar. Er de slik IRL også? Slike folk er jo en pest og en plage. Folk man unngår. 😊

Anonymkode: b209e...9b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...