Gå til innhold

Overpriset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙈

Anonymkode: 8123c...86b

Skrevet

Jeg syns ikke at noen skal tilby klær med flekker- hverken til salgs eller gratis. Det er det verste jeg ser- klær med flekker. 

Syns det var dyrt ja, men søppel var det ikke da. Kanskje den som selger trenger penger og vil prøve. Det er jo lov. Ellers anser jeg det som gi bort- klær. 

Skrevet

Det er da jeg forstår at noen synes det er vanskelig å få solgt på finn.

Anonymkode: 25b7c...b62

Skrevet

Folk er rare. Ser at en bekjent forsøker å selge slitte barnesko med jevne mellomrom også. Det er nesten vanskelig å tro. 

Anonymkode: 8fb26...953

Skrevet

Synst ikkje det er søppel . Heilt ok klær til ei lita jente som mest sannsynlig vil få mangen flekker på klærna ila sommeren . 550 ,- er ikkje dyrt for så mykje klær . Det er bare full pris på 3-4 Av plaggene det   .

Anonymkode: c763a...641

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Synst ikkje det er søppel . Heilt ok klær til ei lita jente som mest sannsynlig vil få mangen flekker på klærna ila sommeren . 550 ,- er ikkje dyrt for så mykje klær . Det er bare full pris på 3-4 Av plaggene det   .

Men klærna med hull ville eg kastet. 

Skrevet
ReneRene skrev (36 minutter siden):

Jeg syns ikke at noen skal tilby klær med flekker- hverken til salgs eller gratis. Det er det verste jeg ser- klær med flekker. 

Syns det var dyrt ja, men søppel var det ikke da. Kanskje den som selger trenger penger og vil prøve. Det er jo lov. Ellers anser jeg det som gi bort- klær. 

Klær med flekker er bedre enn ingen klær 

Anonymkode: 5a077...398

Skrevet

Man står helt fritt til å velge om man vil kjøpe eller ikke. 

Anonymkode: a9774...8d4

Skrevet

Enig, det var dyrt, så slitte klær hadde jeg gitt bort. Selgeren her trenger sikkert pengene. Men veldig ærlige bilder hvertfall, å det er jo bra 🙂

Anonymkode: 318b8...b62

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Enig. Som sommerslitetøy er det null stress med noen flekker.

Anonymkode: 57b27...5d1

Skrevet

Dette hadde havnet i søpla hos meg, ja. 

Anonymkode: 3a855...4a9

Skrevet

Det hadde jeg gitt bort med beskjed om at det var ganske så utslitt. 

Skrevet

Har du det godt TS, nå når du fikk rakket ned på folk? Ga det deg en god følelse? Føler du deg som et bedre menneske enn selgeren på Finn?

Jeg vet ingenting om selgeren og selgers private økonomi. Men hva om personen trenger hver krone hun/han får inn? Selger har en ærlig og ryddig annonse, så får den kjøper bestemme om de flekkene er avgjørende om de vil kjøpe eller ei. 

Vi lever i en dyrtid, hvor flere og flere sliter alvorlig med økonomien sin. Et tips som går igjen er å selge alt man kan av ting hjemme og kjøpe det man kan brukt. Bra for lommebok og miljø.

Folk sliter. Hva fikk du TS ut av dette innlegget?

Anonymkode: 6974a...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...