Gå til innhold

1 mnd i dag til ferie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da blir det etterlengtet ferie i sommer og sol 🌞

Gleder meg. Kjekt å ha noe å se frem til.

Hva med dere? 

Anonymkode: 0ddb1...078

Snart hatt "ferie" i ett år, er ikke lei enda. Bare latet meg. Men må snart ut i jobb igjen. Har mange år igjen. 

Anonymkode: 87b4d...2de

Annonse

I år blir det sen ferie så vi reiser ikke før sistr uken i juli. Da reiser jeg med foreldrene mine,farmoren min,mine 2 onkler,sønnen min og kjæresten min. Litt overrasket over at kjæresten min blir med 😂 Men vi skal sove i hytte da å foreldrene mine skal sove i campingvogn så selv om det er på samme campingplass så ligger vi ett godt stykke unne hverandre. Spent på hvordan dette skal gå. 

Anonymkode: e9228...cc6

Årets første tur blir i begynnelsen av juli og vi gleder oss masse til en uke i Gøteborg. Etter det blir det 3 uker i varmen med avreise midt i juli. Til slutt blir det en helgetur på oss voksne hvor vi skal i et bryllup og da blir det sør-Italia til et sted jeg aldri har vært før. Gleder meg masse til hele sommeren. Nå nyter jeg bare dagene med godvær😊😊

For første gang på det jeg kan huske, har vi ikke noen planer og vet heller ikke når eller om det blir noen ferie. Heldigvis har vi sjans til å ta ferie på sparket, så da får vi se om og når det blir noen ferie i sommer. Eller ferie blir det jo, men om det blir på verandaen, i hagen hos svigermor og svigerfar eller en eller annen plass lenger unna, får tiden vise.

Anonymkode: f60ff...3b6

Vi skal til Barcelona siste uka i juni - forsøker å unngå den verste varmen 😊

Så jobber jeg to uker og deretter 4 uker ferie uten de helt stotre planene. Så dyrt det er å reise nå tror jeg det blir nødvendig å skalere litt ned resten av ferien. 

Anonymkode: 37c3d...128

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...