Anonym bruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Jeg bruker Nuvaring som prevensjon, tok den ut når vi hadde sex og satte den inn igjen Max 2 timer etter. Nå har jeg klart å bli gravid. Jeg blir å ta abort. Informerer jeg daten om dette, eller skal jeg bare la det ligge? Anonymkode: edf68...65a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Hvorfor skal du informere om det? Og hva har det å si hva slags prevensjon du brukte, og hvordan?? Anonymkode: 0834a...bc4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Hvis du ikke hat tenkt å endre mening og ikke har tenkt å treffe ham mer så sier du ikke noe. Skal dere fortsette å date og du er usikker snakker du med ham. Anonymkode: 2b06d...62a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor skal du informere om det? Og hva har det å si hva slags prevensjon du brukte, og hvordan?? Anonymkode: 0834a...bc4 Kanskje fordi nuvaring er noe man tar ut når man har sex? Det er anderledes enn om man bruker spiral, sprøyte eller stav? Da ville jo spørsmålene vært "hvorfor bruker du ikke prevensjon?? Har du ikke tatt pilla???" Anonymkode: 7511c...801
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kanskje fordi nuvaring er noe man tar ut når man har sex? Det er anderledes enn om man bruker spiral, sprøyte eller stav? Da ville jo spørsmålene vært "hvorfor bruker du ikke prevensjon?? Har du ikke tatt pilla???" Anonymkode: 7511c...801 Spot on. Folk har en tendens til å gå rett på sånne kommentarer. Men ingen prevensjonsmidler er 100% sikre ennå. HI; jeg er enig med den over her, hvis du har bestemt deg, trenger han aldri å vite noe. Dette er din sak. Anonymkode: 4210a...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå