Gå til innhold

Jeg er desperat etter å flørte, kline, ha sex…

Anbefalte innlegg

Bare for å ha sagt det.

Noen andre i førtiåra som føler det samme?

Lever i et forhold hvor dette ikke er en del av hverdagen lengre, men vi er et godt team i forhold til barna. 

Jeg ser heller ikke muligheten til å få dette med andre.. 

Anonymkode: db4b5...d53

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bare for å ha sagt det.

Lever i et forhold hvor dette ikke er en del av hverdagen lengre, men vi er et godt team i forhold til barna. 

Notert. 

Anonymkode: 245d7...845

Jeg flørte, kliner og har sex med mannen min, som jeg har vært sammen i en evighet. Tror ikke gresset er grønnere en annen plass. Jeg har troa på å lure hjernen til å bli forelska og være med den man er sammen med. Innstiller meg på det på en måte. Vanskelig forklart. Har seksuelle fantasier og kåter meg opp på han, istedenfor andre....

Anonymkode: d93b2...931

Jeg forstår deg. (Selv om jeg elsker mannen min, og ikke er utro.) Jeg har ikke hatt det slik før de siste årene. Lurer på om det har med noe hormonelt å gjøre. Fertilitetsmessig er jo slutten av 30-åra/begynnelsen av 40-åra litt "siste sjanse". 

Anonymkode: f138a...073

Annonse

Vært i to sånn noenlunde lange forhold, men ikke så lenge jeg skulle ønsket. Sex og alt det der var det minste problemet. 

Jeg syns det er så bra at de som er i forhold i både 20 og 30 år oppfører seg som litt turtelduer ( uten flau overdrivelse ) Det går jo an, og jeg syns det er så koselig å lese om og se sånne par. De krangler og blir venner, har sex og kvelder alene og drar på ting sammen og blir iblant sjalu uten det store drama. Det er et sånt forhold jeg ønsker jeg hadde fått til, men jeg failet bra der, selv om begge er allreite personer. 

Du må gjøre en innsats selv sikkert. Lag litt spenning og lag hyggelige kvelder. Det bør han gjøre også, men mulig det smitter når en starter? 

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Bare for å ha sagt det.

Hva mener du med at dere er et godt team i forhold til barna? Barna er ikke et godt team? Det er det du skriver. "Sammenlignt med barna så er vi voksne et godt team" siden i forhold til = sammenlignet med.

Mener du heller at dere er et godt team når det kommer til alt som har med barna å gjøre? Hvis det er det du mener tenker jeg at det er bra, så lenge barna ikke opplever at dere sliter med ting også. Dere har sikkert prøvd å snakke sammen, du har tatt det opp med ham?

Anonymkode: 72d14...32e

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Hva mener du med at dere er et godt team i forhold til barna? Barna er ikke et godt team? Det er det du skriver. "Sammenlignt med barna så er vi voksne et godt team" siden i forhold til = sammenlignet med.

Mener du heller at dere er et godt team når det kommer til alt som har med barna å gjøre? Hvis det er det du mener tenker jeg at det er bra, så lenge barna ikke opplever at dere sliter med ting også. Dere har sikkert prøvd å snakke sammen, du har tatt det opp med ham?

Språkrådet er ikke enige med deg der altså. De har en liten pekefinger å komme med til de som bruker "i forhold til" på den måten.

https://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/i-forhold-til/

Anonymkode: a6bf2...6cb

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ja, det er det jeg mener. Vi er et bra team når det kommer til barna.

HI

Dersom det verken er aktuelt å få det til med mannen eller med noen andre, så låter det som om du bør slutte å mate de tankene. Eller, du kan så klart endre livet ditt og begynne å kline og ha sex med noen. Men det sier du er utenfor rekkevidde. Så da så.

Anonymkode: 7d70b...4e5

Jeg tror også at det er hormonelt. Kroppen «vet» at det er siste sjans til å få barn, så den pøser på med hormoner for at du skal formere deg 😅 kjenner på det samme. 

Anonymkode: 7d893...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...