Gå til innhold

Magesmerter helt nederst i magen på begge sider

Anbefalte innlegg

Det kommer i tak og gjør himla vondt, skikkelig kramper. Det startet for 2 timer siden med magevondt litt høyere opp og jeg måtte på do og da hadde jeg litt diaré.. Nå har det satt seg lenger ned helt nederst på hver side og jeg føler at jeg må på do men det kommer ikke noe...Kan det være noe magevirus når det sitter helt nedi der? Har irritabel tarm men har ikke hatt slik vondt før pga det... Når det startet så ble jeg litt småkvalm også..

Anonymkode: 24388...411

Fortsetter under...

Jeg syns at du skal ta kontakt med legevakt. Akutte smerter uten rimelig grunn bør sjekkes opp. Eller du bør iallefall høre hva de sier på legevakten. Ring nå du. Det trenger absolutt ikke være noe farlig, men ta kontakt for sikkerhets skyld. 

Hvis du klemmer magen inn og slipper brått ut igjen, gjør det vondt når du slipper? Det er blindtarmbetennelse symptom. Det kan visst gjøre vondt litt rundt navlen først. 

Er detveldog vondt, ikke bare mageknip så ville jeg hørt med legevakt for sikkerhetsskyld. Magevirus gjør vondt, men ikke VONDT liksom. 

Anonymkode: 4135d...554

Takk for svar 😊 Det satt veldig langt ned så det var ikke behagelig å bevege seg når det stod på. Ikke noe vondt når jeg klemte og slapp brått ut igjen.

Nå har det heldigvis roet seg 😊 La på ei varmepute og da slapp det taket,så får håpe at det ikke kommer igjen 🤞 Har spist litt også uten at det ble værre. Får heller ringe om det skulle komme igjen!

Hi 

Anonymkode: 24388...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...